Toon posts:

Moderaties na eigen reactie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het is nu zo dat wanneer je een reactie post je niet meer moddereren kunt. Lijkt me goed. Als je nu reacties moddereert en je post daarna dan werkt dan wel. Terwijl daar ook misbruik van gemaakt kan worden. Is het niet een idee dat stel iemand moddereert en post daarna een reactie dat de modderaties niet meer tellen? Ik heb 't wel 'ns gedaan en voor zover ik kon opmerken blijven je modderaties intact.

Het zou ook handig zijn dat je op de frontpage ziet op welke nieuwsberichten je hebt gelezen of zelfs op welke topic er op jou is gereageerd. Ik onthoud zelf echt niet op welke threads ik reageer en welke ik alleen lees/moddereet.

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-02 12:22

zomertje

Barisax knorretje

Het is eigenlijk zo gedaan zodat je je eigen reactie niet kan modden(ja toch? of ben ik in de war?) Als er reacties staan die in jouw ogen te hoog of te laag staan dan mag je die toch gewoon modden? Normaal gesproken wordt er voldoende gemodereerd om een reactie op de plaats te krijgen waar ie hoort.

Zie ook het moderator forum.

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Zomer :*

Voor de normale bezoekers is het niet mogelijk te modereren in threads waar zij zelf ook al een reactie hebben staan.
Dit is idd gedaan om misbruik van het modden enigzins tegen te gaan, bv het omhoog schoppen van eigen reacties bv :)

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Verwijderd

Topicstarter
Thanks voor de reacties. Als dat zo was dan zou je toch kunnen instellen dat je gewoon nadat je gereageerd hebt je je eigen reacties niet kunt moddereren ipv. dat je helemaal niet kunt moddereren? Want je kunt nu helemaal niet moddereren nadat je hebt gereageerd.

Wat je wel kunt doen is iemand -1 geven en dan op diegene reageren en er is geen hond die 't ziet of in de gaten heeft. Dat is niet erg, dat dat mogelijk is?

Maar goed. Wat vinden jullie van mijn 2de suggestie?

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-03 17:22

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Het zou ook handig zijn dat je op de frontpage ziet op welke nieuwsberichten
Nieuwspostings die je hebt gelezen zijn grijs in het overzicht op de fp (tenzij je een nieuwsartikel via de reactietracker hebt gelezen, dan werkt 't niet omdat de link anders is).

Per bezoeker in de database bijhouden wat hij gelezen heeft levert nogal veel data op.
je hebt gelezen of zelfs op welke topic er op jou is gereageerd. Ik onthoud zelf echt niet op welke threads ik reageer en welke ik alleen lees/moddereet.
Is inderdaad wel een goed idee. Wanneer het geïmplementeerd wordt kan ik niet zeggen.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 02 juli 2002 02:58 schreef Femme het volgende:
Is inderdaad wel een goed idee. Wanneer het geïmplementeerd wordt kan ik niet zeggen.
Ok thanks! Btw, het lijkt me ook nuttig voor het forum.

Nog een suggestie: Previeuw mogelijkheid wanneer je een reactie plaats.

En een bugje: Verder wordt bij mij de quote die ik hebt gemaakt een regel omhoog geschoven. Zo had ik in dit berichtje 2 stukjes gequote van een mede-Tweaker. Er stonden alleen nogal wat taalfoutjes in dus ik heb het moeten wijzigen. Nadat ik enkele keren mijn reactie had gewijzigd stond mijn quote tegen het vorige stukje text aan. Zie hier:

Afbeeldingslocatie: http://dystopia.scholieren.com/tmp/tnetbug.jpg

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Op dinsdag 02 juli 2002 09:19 schreef dystopia het volgende:
En een bugje: Verder wordt bij mij de quote die ik hebt gemaakt een regel omhoog geschoven. Zo had ik in dit berichtje 2 stukjes gequote van een mede-Tweaker. Er stonden alleen nogal wat taalfoutjes in dus ik heb het moeten wijzigen. Nadat ik enkele keren mijn reactie had gewijzigd stond mijn quote tegen het vorige stukje text aan. Zie hier:

[afbeelding]
klopt :)

Kijk maar eens naar mijn laatste reactie in [topic=518589]
Hmm, vreemd.. In de threaded view parsed ie mijn bericht met 2 enters tussen de 1e en de 2e alinea, en in het venster met alleen de reactie parsed ie 'm met 1 enter
Wat betekend dat in ik in het reactievenster maar 1 enter gaf, en hij in mijn reactie op de frontpage er 2 enters neerzette. Heeft volgens mij iets met de parsing van
code:
1
[quote]

te maken.

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Pagina: 1