Ik wil graag allerlei opdrachten proberen op te losse op te lossen onder C++ of VB om mijn kennis wat te testen, maar vooral ook om wat meer bij te leren. Weet iemand waar je zo allerhande opdrachten kunt vinden?
Verwijderd
http://users.pandora.be/joske/
Hier vin je wat projecten, maak ze zo goed als je kan na
En post wat resultaat
Hier vin je wat projecten, maak ze zo goed als je kan na
En post wat resultaat
bibliotheek ben ik al vaak geweest, nog niet eens een boek over c / c++ / vb 
vage bibliotheek, dat van Joske had ik juist gevonden, maar die met die Databases doen het bij mij niet. Als ik de database wil koppelen dan zegt ie, ongeldige database of zoiets
vage bibliotheek, dat van Joske had ik juist gevonden, maar die met die Databases doen het bij mij niet. Als ik de database wil koppelen dan zegt ie, ongeldige database of zoiets
Opdracht 1:
• Veroorzaak een blue screen in 1 regel code
Verwijderd
lol@curry684Op maandag 01 juli 2002 02:50 schreef curry684 het volgende:
Opdracht 1:
Best tricky nog hoorOp maandag 01 juli 2002 02:55 schreef ThaGroov het volgende:
lol@curry684
Zeker onder Unix!Op maandag 01 juli 2002 03:02 schreef curry684 het volgende:
Best tricky nog hoor
Gebruik je fantasie, zo moeilijk kan dat toch niet zijn?
Verwijderd
Zoek es op NIO (Nederlandse Informatica Olympiade), IOI (Internationale Informatica Olympiade), en USACO (Amerikaanse Middelbare school programmeer wedstrijden, online), zeker die laatste zitten soms tricky opgaven tussen. NIO is erg goed te doen, als je nog op de middelbare zit raad ik je zeker aan om er aan mee te doen. Ben je goed genoeg maak je kans op een plaatsje in de IOI selectie
Dat zal hooguit een segfault geven.Op maandag 01 juli 2002 12:30 schreef mietje het volgende:
mietje's portable(!) crashcode:
code:
1 *((int*)0) = 0;
Krijg ik nu een koelkast?
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Da's een access violation geen blue screen. Tevens is het blue screen alleen geldig als ie ook binnen de debugger werkt (step-step-step-bsod).Op maandag 01 juli 2002 12:30 schreef mietje het volgende:
mietje's portable(!) crashcode:
code:
1 *((int*)0) = 0;
Krijg ik nu een koelkast?
Pagina: 1