Reacties in: "En hoe ziet jou desktop eruit?"

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik erger me er aan dat als er iemand zijn/haar origineel vergeten is te posten of na een tijd zijn reactie nog niet geëdit heeft om het origineel alsnog te posten, dat je dan tig reacties krijgt met: "Origineel?"

Kunnen die posts waarin iemand is vergeten zijn origineel te posten niet getrashed worden, of dat reacties zoals "Origineel?" niet meer mogen. Want dat is zo irritant dat je een topic ziet met de helft aan zulke reacties :{

Ik weet dat er al in de topicstart komt te staan dat je je origineel erbij moet posten, maar de reacies daarop zijn net zo erg en mogen wat mij betreft evenhard worden gestraft met een maatregel (een OW is in dit geval natuurlijk te zwaar, maar een vermaning omdat hij het niet gedaan heeft lijkt mij wel op zijn plaats).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-09 21:25
Precies! Mooi punt, het irriteert me mateloos dat er het halve topic mee gevult word, zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Om per user nou bezig te gaan. Sommige mensen vergten het echt en anderen willen het echt hebben omdat ze de background zo leuk vinden en vragen het vriendelijk. Die "origineel :? " posts zijn idd wel irritant en ik zal er eens naar kijken en iif een opmerking neerzetten in het topic. en zo nu en dan wat trashen... Maar dan krijg je ook weer die "origineel :? " in een normale reply die je dan weer kan/moet editten enzo (vrij veel werk voor een "HK in techfora" , wat uiteraard een lage prioriteit heeft).

Mocht het van bepaalde mensen nou echt opvallen. ICQ me dan gewoon ff op maak desnoods een SM als het echt irri gaat worden (niet bij de eerste "origineel" natuurlijk) :P

Ik zal iig weer eens wat vaker in het draadje kijken en het wat meer in de gaten houden. Dacht zelf dat het wel redelijk ging :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Op maandag 01 juli 2002 01:26 schreef OProg een heel verhaal
:*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-05 22:43
Op maandag 01 juli 2002 01:26 schreef OProg het volgende:
Om per user nou bezig te gaan. Sommige mensen vergten het echt en anderen willen het echt hebben omdat ze de background zo leuk vinden en vragen het vriendelijk. Die "origineel :? " posts zijn idd wel irritant en ik zal er eens naar kijken en iif een opmerking neerzetten in het topic. en zo nu en dan wat trashen... Maar dan krijg je ook weer die "origineel :? " in een normale reply die je dan weer kan/moet editten enzo (vrij veel werk voor een "HK in techfora" , wat uiteraard een lage prioriteit heeft).

Mocht het van bepaalde mensen nou echt opvallen. ICQ me dan gewoon ff op maak desnoods een SM als het echt irri gaat worden (niet bij de eerste "origineel" natuurlijk) :P

Ik zal iig weer eens wat vaker in het draadje kijken en het wat meer in de gaten houden. Dacht zelf dat het wel redelijk ging :)
Maak me me lite-mod en ik los het op :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op maandag 01 juli 2002 01:30 schreef Alphega het volgende:

[..]

Alleen in dat draadje dan >:)

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-10 18:55

Arno

PF5A

Op maandag 01 juli 2002 01:30 schreef Alphega het volgende:
*kuch*
En wanneer word ik Admin?
Heel simpel: niet.
En moderator?

Ook niet. Niet zomaar in elk geval.
Ernaar solliciteren heeft geen enkele zin in ieder geval; we hebben in principe genoeg mensen. Een moderator wordt gevraagd omdat de crew diegene in staat acht een goede moderator te zijn. Mochten er gaten vallen die de crew niet kan opvullen met goede kandidaten, zal daar melding van gemaakt worden en dan is iedereen vrij om te solliciteren.
O-) :P

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Op maandag 01 juli 2002 07:10 schreef Traag het volgende:
*Ahem*

Moderator != Lite-mod :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is