Toon posts:

Warcraft III multiplayer op IRC!

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik had al een berichtje gepost in het Warcraft3 topic, maar dat leest niet iedereen denk ik.

In ieder geval: Als je Warcraft 3 Single Player hebt uitgespeeld, wil je waarschijnlijk wel gaan multiplayeren.
Daarom heb ik een channel gemaakt op IRC.
Daar staat ook uitgelegd wat je moet doen om Warcraft online te kunnen spelen.

#Warcraft3@irc.tweakers.net

Goed idee of nie?

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10 09:31
Nee :{

Word hier mee vergeleken en mag dus niet:
Ik zit in een clan en nu wil ik members werven hier op GoT/Ik wil in een clan en ik kom me op GoT promoten.

Clans/squads zijn een bekend fenomeen in de online-gaming. Hoewel GoT een ideale plaats lijkt om in een clan te komen of om leden te werven, kun je je voorstellen dat als IEDEREEN zo denkt er erg veel topics ontstaan die alleen maar gaan over het 'clangebeuren'.
Wil je in een clan, speel dan gewoon op een vaste server en speel je zelf een beetje 'in the picture'. Ben je op zoek naar clanleden, kijk op een vaste server, leer mensen kennen en vraag ze gewoon voor je clan.
Wil je echt perse een clan voor het een of ander beginnen om vooral met GoT'ters te spelen, vraag het dan van te voren even aan mij of ItSnows. Doe je dit niet gaat je topic gewoon simpelweg dicht.
En begin anders eens op www.clanbase.com. Dat is een site voor clans van UT/Q3/HL/CS.

Ik ga een lanparty organiseren en ik ga hier lekker spammen voor mensen!
Een LAN organiseren is natuurlijk heel leuk, zeker als dat voor meer man is. Bedenk echter wel dat voor LAN's het zelfde geld als voor clans, wervingen zijn niet de bedoeling.
Wil je dan toch heel erg graag wat mensen regelen voor je lanparty, vraag dat dan eerst aan mij of ItSnows dan komen we er uiteraard wel uit.
Commerciele LAN's worden sowieso niet gewaardeerd.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 01 juli 2002 00:55 schreef M@NIC het volgende:
Nee :{
pfff... waar slaat dit op?

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 15:36
Tuurlijk een goed id ik doe af en toe mee :)

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10 09:31
Op maandag 01 juli 2002 00:56 schreef blueraz0r het volgende:

[..]

pfff... waar slaat dit op?
Zie edit.
En trouwens, hier is gewoon het grote draadje voor.
Als mensen er niet op reageren is het blijkbaar geen goed idee.
En anders post je het 24 uur later maar weer eens.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 01 juli 2002 00:58 schreef M@NIC het volgende:

[..]

Zie edit.
En trouwens, hier is gewoon het grote draadje voor.
Als mensen er niet op reageren is het blijkbaar geen goed idee.
En anders post je het 24 uur later maar weer eens.
Ik vind niet dat dit topic onder de door jouw genoemde voorbeelden valt, en als ik om de 24 uur een berichtje post in het grootte warcraft3 topic, gaan ze me ook aanzien voor een spam-aap.

Maar jij hebt jouw mening en ik de mijne, en ik wil graag dat dit topic gaat over Warcraft3 en niet over deze discussie. Als de modjes vinden dat ie dicht moet, dan gaat ie dicht en anders niet. Dus aub geen reacties op bovenstaande discussie.

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
er waren ook topics met join blabla in irc.tweakers.net volgens mij anyway...
je werft niks is gewoon fun met lui spel spelen , beter al ssteeds een topic maken van wie wil spelen.

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-10 17:21
de irc server van tweakers is toch 'irc.sorcery.net' of is irc.tweakers.net dezelfde?

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op maandag 01 juli 2002 01:32 schreef CU2morO het volgende:
de irc server van tweakers is toch 'irc.sorcery.net' of is irc.tweakers.net dezelfde?
de officiele tweakers irc server is irc.tweakers.net. daarnaast is ook nog af en toe de sorcery-server een hangplek voor een paar (veel) mensen, en voor mij eigenlijk alleen uitwijkpost als er weer eens aan de servers wordt geprutst en irc.t.net dus down gaat.

Verwijderd

Leuk en aardig maar alles staat hier al uitgelegd wat je moet doen om online te kunnen spelen:

http://www.guru-enterprises.com/war3/

En dit hoort natuurlijk in het grote topic.

Verwijderd

zie post ds :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.