Naja van een hete proc zal het niet in de brand vliegen tenzij je het tegen je koeler aan gaat plakken en dan de fan uitzet

Kortsluiting in een molex connector lijkt mij nogal een lastig iets om die zooi mee in de brand te krjgen, aangezien het voltage/amperage van je voeding niet zo verdomd hoog is en de vonken niet groot zullen zijn. daarbij komt dat het dan het materiaal nog moet raken en das ook knap. dus het moet allemaal wel heel toevallig zijn wil er überhoubt een vonk op dat spul komen, daarbij komt dat het dan niet ontbrand maar een beetje smelt, koop maar eens een stukkie en dou er een peuk in die brand, zal je zien dat er dan weinig meer mee gebeurd dan een klein beetje weg smelten.
Als ultieme combi zou ik gaan voor:
Tapijt tegels met rubber laag als ondersta laag met daarop van dat eierdoppenschuim. Dan de apparatuur in rubberringetjes hangen (als je denkt dat het kapot gaat door gebrek aan aarde ff draadje zolderen) en je fans ook nog in rubber ringetjes duwen, neem een duurdere kast van staal ipv zo'n goedkope blikke kast, dat scheelt ook een hoop aan trillen. Als je PC op een houteplank/kast/een PC meubel staat dan kan ik rubber pootjes ook aanbevelen, net als het maken van gaten als dat kassie dicht is, dan krijg je een verminderd klankkast effect. Neem vervolgens lekker stille koelers en een baybusje, gecompleteerd met uitgezaagde roostertjes een temperaatuur gestuurde voeding/voedingsfan kom je een heel eind wat betreft het stiller maken van je PC.