is het mogelijk om videobanden te bekijken op de pc. ik heb namelijk geen tv maar wel een proper pc'tje.
Kan het en wat heb ik ervoor nodig?
Kan het en wat heb ik ervoor nodig?
Verwijderd
Verwijderd
Als je computer een tv-out heeft is het mogelijk om van de computer naar een videoband op te nemen.Op maandag 01 juli 2002 00:49 schreef frosboy het volgende:
is het in dan ook niet mogelijk om van je computer naar een videoband op te nemen (DVD-rom naar video)??
Als ik zo'n tv-kaartje steek met een videospeler. Heb ik dan een beetje kwaliteit?
Verwijderd
hmm HlpDsK in AVH, dat zie je ook niet vaak.Verwijderd schreef op 01 July 2002 @ 03:40:
frosboy: lees de FAQ even. Daar staat in wat een edit-knop is en wat de search doet.
ja is goed te doen, bij ons op de uni gebruiken ze zelfs enkele computers om videobanden op af te spelen.Verwijderd schreef op 01 July 2002 @ 00:49:
is het in dan ook niet mogelijk om van je computer naar een videoband op te nemen (DVD-rom naar video)??
Als ik zo'n tv-kaartje steek met een videospeler. Heb ik dan een beetje kwaliteit?
Zoals ik al zei, het beste is het om de software te gebruiken die is geleverd bij deVerwijderd schreef op 24 November 2002 @ 22:34:
The timer, thnx voor de info... Mag ik ook weten welke software ervoor nodig is
[ Voor 4% gewijzigd door Timer op 25-11-2002 10:49 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq