Toon posts:

Gainward Geforce 2 pro/400 64 mb ddr???

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
deze kaart heb ik liggen maar ik vraag me af of het nog wel deugt vergeleken met een geforce 4???

is dit genoeg om samen met een xp1800, 256mb pc2700 en een msi kt3 mobo lekker games te kunnen spelen?

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-06 02:14
Wat heet lekker, alles zal er best mee draaien. Maar in vergelijking met een Geforce 4 is het niet echt veel bijzonders. Je hebt verders een mooi spulletje en je wilt lekker gamen, koop dan gelijk ook een mooie videokaart. Bij voorbeeld een Radeon 8500 heb je al voor 150,-.

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:53

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Op maandag 01 juli 2002 00:43 schreef Daacuso het volgende:
Wat heet lekker, alles zal er best mee draaien. Maar in vergelijking met een Geforce 4 is het niet echt veel bijzonders. Je hebt verders een mooi spulletje en je wilt lekker gamen, koop dan gelijk ook een mooie videokaart. Bij voorbeeld een Radeon 8500 heb je al voor 150,-.
Als je em hebt liggen kun je ook eerst kijken of ie voldoet en zo neit een nieuwe kopen. Sinds je er eentje hebt kun je ook de nieuwe Radeon en nVidia kaart afwachten voordat je deze weg doet.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-06 02:14
Op maandag 01 juli 2002 00:47 schreef nigelator het volgende:

[..]

Als je em hebt liggen kun je ook eerst kijken of ie voldoet en zo neit een nieuwe kopen. Sinds je er eentje hebt kun je ook de nieuwe Radeon en nVidia kaart afwachten voordat je deze weg doet.
Yep, dat is eigenlijk nog beter zelfs. Gewoon kijken of die je bevalt. Dan kan je altijd nog iets anders kopen.

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Verwijderd

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/204235#drivers en dan ipv "kopen" "in mijn pc stoppen" lezen.

Dit topic is gesloten.