Verwijderd

Topicstarter
drivers van cd geprobeert en van de website, onder XP en 2000, bijde is het onmogelijk om toegang te krijgen in DCS modus, als ik live feed selecteer onder 2000 krijg ik de melding dat hij geen verbinding kan maken met de cam, en 10 seconden later krijg ik dus een mooie live feed |:(
bij XP hetzelfde alleen krijg ik niet na 10 sec de feed.
onder 2000 staat hij welk gelist bij de imaging apparaten maar status: niet beschikbaar.
XP heeft m nieteens gelist, en als ik de camera aansluit herkent hij USB device, vervolgende de family cam en dan krijg ik 2 maal over een driver install wizard.
wat is hier mis????

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-03 11:52

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

OH > GT

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:59
Ik kan wel gaan zeggen van trust is :r maar daar ga ik nu wat minder doen (ook al is het wel zo'n :P )
Maar heb je de laatste xp drivers van de site af (die zo bagger is dat je eerst een e-mail adres moet opgeven :r )
Ik zou als ik jouw was die helpdesk mailen en hopen dat je binnen 3 dagen antwoord terug hebt :D
Ik heb zelf zo'n spycam 100 ( ook een bagger ding ) en daar ging het ook niet soepel mee.
Wat jij moet hebben is: een TWAIN driver (ff google op "trust familyC@m 500 TWAIN driver" "" weg hale bij je zoek opdracht misschien heb je gelukt)

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal