Toon posts:

Phoenix bios update

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al een heel tijdje naar een update voor een phoenix bios gezocht maar ik kan niks vinden, en ook geen programma'tje om de bios te kunnen flashen.

Dit staat op de Bios Chip:
Phoenix Bios
D686 Bios
cpn
013190311

Dit staat er als je de computer opstart:
Award BootBlock BIOS v1.0

Ik hoop dat iemand me kan vertellen waar ik een update kan vinden voor deze bios en het proggie dat je nodig hebt opm de bios te kunnen flashen.

Ik heb een Super Tek moederbord.
Typenummer: ST-KTVAE

• Memendo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08 15:51

Memendo

V4-power/Team BSD

kon dat niet verder in dit topic? [topic=536372]
en je heb trouwens een Award bios.

Verwijderd

Topicstarter
ja sorry hoor.
En jij zei daar dat je het zo gevonden had. Kan je die url dan niet ff geven alsjeblieft. Ik heb al een heel tijd lopen googlen en ik heb nog niks bruikbaars gevonden.

Verwijderd

Ik heb net gelezen op verschillende site's dat het een vrij onbekende fabrikant is van dat moeder board en dus is de service o,o wie koopt er dan ook een supertek board |:( :?

Verwijderd

Topicstarter
Mr. Pc-wereld :r beveelt ze aan

Verwijderd

Ja pc wereld dat zegt lekker veel die winkel zuigt hard :r

• Memendo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08 15:51

Memendo

V4-power/Team BSD

Op zondag 30 juni 2002 23:27 schreef Bartuzz het volgende:
ja sorry hoor.
En jij zei daar dat je het zo gevonden had. Kan je die url dan niet ff geven alsjeblieft. Ik heb al een heel tijd lopen googlen en ik heb nog niks bruikbaars gevonden.
Tja dat was een soltek bios omdat je eerst zei dat je een soltek had. Daarna heb ik mijn post geedit en aangegeven dat ik het ook niet kon vinden en dat je waarschijnlijk een supertek had. En toen ging er bij jou een lampje branden en realiseerde jij je dat je een supertek had ipv een soltek. Zo tot zover een korte terugblik.
Op zondag 30 juni 2002 23:34 schreef Bartuzz het volgende:
Mr. Pc-wereld :r beveelt ze aan
Mha bordje ruilen bij pcwereld? Zeggen dat je er niet te vreden mee bent omdat er geen support voor te vinden is.
Of Pc wereld vragen naar een update of site?
Het zijn maar een paar ideetjes.

Verwijderd

Gewoon doorverkopen, dat had ik ook met mijn Azza mobo gedaan.

• Madrox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-08 11:10

Madrox

Oh, Pharaoh!

Zie ff je andere topic ;)

Voor upgrade, complete zelfbouw, herstellen van windows/software klik hier!

Verwijderd

Ey Bartuzz

Misschien moet je gewoon dat broad te terug geven zonder er verder nog wat aan te doen. Ik bedoel als hij niet wil zeggen wat hij er mee heet gedaan tja dan ga ik al twijfelen.

Wie koopt er nu een pc bij PC-wereld :?
Pagina: 1