Toon posts:

3pin naar 4pin

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
kvin m nie in de search en 't lijkt mij nie zo moeilijk, maar ken nie veel van electronica:

PAPST 80mm 8412 N/2GL heeft een 3pin connector voor het mobo... wel ik wil m op een 4pin voor de PSU

iemand tutorialtje of is het simpel uit te leggen?

• DustMan4u
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:02
Met de search is genoeg te vinden, maar ff duidelijk, rood(fan) naar geel(molex), zwart op zwart. Geel doe je niets mee.

Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire

Verwijderd

Sorry maar wat is een PSU?

• DustMan4u
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:02
Op zondag 30 juni 2002 22:46 schreef MasterOverdrive het volgende:
Geen id, misschien een Power Supply Unit? :D

Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire

Verwijderd

voeding :?

Verwijderd

Op zondag 30 juni 2002 22:48 schreef daan123 het volgende:

[..]

voeding :?
ff ontopic

solderen kan altijd nog... anders gewoon een simpel verloopstekkertje, ff zoeken, zo gevonden

/edit sorry ik drukte op quote ipv edit...

• Stuff
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-06-2010

Stuff

*ploink*

PSu = Power Suply Unit.

Wat ik heb gedaan is de draad van de fan direct aan een 4 pins plug geslodeerd. Die metalen pinnen in de plastic huls (van een 4 pins power plug) zijn gewoon erui te halen. Draadje eraan solderen en weer teru zetten.

Wel er op letten dat de pin niet te dik word anders kun je hem niet terug plaatsen, enig beleid is wel op zijn plaats.

Je kan nu zelfs de 12V en de 5V gebruiken. Het laatste is om de fan langzamer te laten draaien.

http://www.vado.org -- Videogames are a conduit for the soul. They expand our lives, channel our imagination, test our skillz. Games exist as a channel for the boundless energy of people all over the world. -MegaTokyo

• insan1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2023
LOL 2889 posts :)

Komt zeker alleen maar op IT ofzo ;)
Pagina: 1