ben hierzo bezig met een khees-mot, alles klaar behalve me glazen deurtje... ik zit al langer te kijken om achter dit toekomstige glazen (45*65cm) plaatje een LCD op te hangen. ik kwam vandaag weer eens een oude laptop tegen in m'n rommelkast met een nog werkend display (de rest doet het trouwens ook prima). het leek me handig en wat goedkoper om ipv zo'n (toch wel leuk) eio-LCD-tje het scherm uit deze flaptop te gebruiken. het probleem is echter dat ik nergens een data-sheet kan vinden.
het geval komt uit een toshiba tecra 2110 en het type scherm is een LM64P825 van Sharp. op de website van sharp kan ik niets van dit type vinden alsook niet op www.lcdspecification.com .
heeft iemand een datasheet van deze Sharp of heeft iemand al eens dit type gebruikt? de bedoeling is natuurlijk dat ik hem aan kan sluiten op een 15 polige sub-d connector of eventueel op de parallele poort hoewel dit laatste zeer zeker m'n voorkeur niet heeft...
het geval komt uit een toshiba tecra 2110 en het type scherm is een LM64P825 van Sharp. op de website van sharp kan ik niets van dit type vinden alsook niet op www.lcdspecification.com .
heeft iemand een datasheet van deze Sharp of heeft iemand al eens dit type gebruikt? de bedoeling is natuurlijk dat ik hem aan kan sluiten op een 15 polige sub-d connector of eventueel op de parallele poort hoewel dit laatste zeer zeker m'n voorkeur niet heeft...
Speed kills, but beauty lives forever...