[PNS] Niet zo druk?

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nrg
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-10 20:57
Ej :)

Ik keek net even in mijn topiclist, en tot mijn grote verbazing was er een lampje uit bij een normaal, public forum. Volgens mij loopt PNS niet zo hard :?

Ik kom er zelf heel erg weinig (lees: niet), maar wellicht is dit toch een punt van aandacht (bijv. als alle fora opnieuw worden aangemaakt in React :? ).

Tot zover mijn melding,
include("eindgroet.txt");

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Lijkt me niet zo'n groot probleem toch? [forum=16] en [forum=43] hebben bij mij vaker het lampje uit dan [forum=24]. Predator mag ook wel een avondje rust :7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
(bijv. als alle fora opnieuw worden aangemaakt in React :? ).
Dat gebeurd niet.
Alles wordt gewoon geïmporteerd :)

Het is op dit moment idd erg rustig in PNS, maar dat is soms meestal toch wel anders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

drukte is niet echt waar we naar streven hoor. liever 10 topics met niveau dan 100 niveau-loze topics.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nrg
Op zondag 30 juni 2002 22:25 schreef Compubiter het volgende:
Lijkt me niet zo'n groot probleem toch? [forum=16] en [forum=43] hebben bij mij vaker het lampje uit dan [forum=24]. Predator mag ook wel een avondje rust :7.
Mja, maar TMF en TFF zijn toch wel belangrijke fora die er moeten zijn, en dit is gewoon een apart onderdeel.
TMF en TFF zijn geen techfora.. Hmm, hoe leg ik t uit? :P

Maar goed, prettige avond Predator ;)
Op zondag 30 juni 2002 22:26 schreef SH007 het volgende:

[..]

Dat gebeurd niet.
Alles wordt gewoon geïmporteerd :)

Het is op dit moment idd erg rustig in PNS, maar dat is soms meestal toch wel anders :)
Naja, dan ligt mijn steen klaar om er weer onder te kruipen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdo
  • Laatst online: 10-09-2024

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Er komen de laatste tijd ook waarschijnlijk wat minder vaak topics in PNS voor die eigenlijk in IT of NT thuishoren. :)

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:04

Arno

PF5A

Niemand mag aan PNS komen!!

Dat is een van de weinige fora waar ik geregeld kom met een beetje nivo, PNS is heilig :7

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nrg
Op zondag 30 juni 2002 22:32 schreef Traag het volgende:
Niemand mag aan PNS komen!!

Dat is een van de weinige fora waar ik geregeld kom met een beetje nivo, PNS is heilig :7
Als ik op je naam klik vind ik maar 9 verschillende PNS topics :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:04

Arno

PF5A

Op zondag 30 juni 2002 22:34 schreef nrg het volgende:
Als ik op je naam klik vind ik maar 9 verschillende PNS topics :P
Zegt dat iets :?

FYI: ik reageert ook in PNS topics die intussen allang in NT of IT staan :Y)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nrg
Op zondag 30 juni 2002 22:39 schreef Traag het volgende:

[..]

Zegt dat iets :?

FYI: ik reageert ook in PNS topics die untussen allang in NT of IT staan :Y)
Was geen flame ofzo hoor ;)
Ik ging alleen heeeel even checken hoeveel topics er stonden ;)

Maar m'n steen wacht op me, toei ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:18
Op zondag 30 juni 2002 22:28 schreef nrg het volgende:

[..]

Mja, maar TMF en TFF zijn toch wel belangrijke fora die er moeten zijn, en dit is gewoon een apart onderdeel.
TMF en TFF zijn geen techfora.. Hmm, hoe leg ik t uit? :P
Euh, TMF en TFF zijn wel degelijk tech-fora. Je kan er ook gewoon technische vragen stellen en wachten op antwoord maar dan alleen met betrekking tot de frontpage :P (ik ben beetje die-hard tmf'er).

Het verschil van TMF/TFF mbt tot de WOS/NT/NOS etc is dat er niet daadwerkelijke technische problemen worden aangekaart die een oplossing nodig hebben maar meer dingen die beoordeeld moeten worden (SM is ook tech-forum zonder dat je een oplossing krijgt :P ).

Ik draag een rok, wat is jouw excuus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nrg
Op zondag 30 juni 2002 22:57 schreef wauske het volgende:

[..]

Euh, TMF en TFF zijn wel degelijk tech-fora. Je kan er ook gewoon technische vragen stellen en wachten op antwoord maar dan alleen met betrekking tot de frontpage :P (ik ben beetje die-hard tmf'er).

Het verschil van TMF/TFF mbt tot de WOS/NT/NOS etc is dat er niet daadwerkelijke technische problemen worden aangekaart die een oplossing nodig hebben maar meer dingen die beoordeeld moeten worden (SM is ook tech-forum zonder dat je een oplossing krijgt :P ).
Uh, juist :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Op zondag 30 juni 2002 22:57 schreef wauske het volgende:
Tech-Post? Ik denk niet dat ik dat snap?
Wat is een tech post ? Dat is een post in een van de tech fora: d.w.z. alle fora behalve General Chat (m.u.v. W&L), Lieve Adjes, Tweakers.net Frontpage Feedback, Tweakers.net Moddereter forum en Schop een Modje. Er wordt in de tech fora wel van je verwacht dat je serieus bijdraagt aan de discussie. Post met "Ik ook", "welles/niets", "Goh, gek hoor", worden niet gewaardeerd. Als blijkt uit je gedrag dat je alleen bezig bent om HK access te krijgen, dan wordt het HK privilege je bij voorbaat ontnomen.
http://gathering.tweakers.net/forum/faq&id=3#06a
nrg heeft dus idd gelijk, het zijn geen techfora.

nrg:
Tuurlijk, ze moeten er wel zijn, maar dat neemt niet weg dat ze
public
zijn. Maar het lijkt me verder opgelost. Gewoon ff een rustig avondje in PNS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
tja.. bijster druk is het er niet nee (op dit moment 1 nieuw topic, welke ws. gemoved of geclosed gaat worden).. dan kun je je wel es afvragen of zo'n forum nog veel nut heeft voor GoT in het algemeen.. 90% v/d GoT gebruikers kan er niet posten, want het verwachte niveau is te hoog (tja je kunt wel proberen maar dat wordt je topic toch geclosed of gemoved :'() Het is eigenlijk bedoeld voor een elite groepje, en dat lijkt me niet de bedoeling. :)

Denk dat er genoeg ideeen zijn voor een nieuw forum dat deze kan vervangen. Kan PNS wel samengevoegd worden met dat andere networking forum, en komt er een ander forum voor in de plaats waar wel veel animo voor is.

Nouja misschien heb ik het wel helemaal fout met te weinig animo enzo, maar het kan idd wel een punt van aandacht zijn voor het nieuwe forum (React)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

react heeft helemaal _niets_ te maken met de subfora.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:00
Op maandag 01 juli 2002 00:26 schreef rick_h het volgende:
tja.. bijster druk is het er niet nee (op dit moment 1 nieuw topic, welke ws. gemoved of geclosed gaat worden).. dan kun je je wel es afvragen of zo'n forum nog veel nut heeft voor GoT in het algemeen.. 90% v/d GoT gebruikers kan er niet posten, want het verwachte niveau is te hoog (tja je kunt wel proberen maar dat wordt je topic toch geclosed of gemoved :'() Het is eigenlijk bedoeld voor een elite groepje, en dat lijkt me niet de bedoeling. :)

Denk dat er genoeg ideeen zijn voor een nieuw forum dat deze kan vervangen. Kan PNS wel samengevoegd worden met dat andere networking forum, en komt er een ander forum voor in de plaats waar wel veel animo voor is.

Nouja misschien heb ik het wel helemaal fout met te weinig animo enzo, maar het kan idd wel een punt van aandacht zijn voor het nieuwe forum (React)
Uhm ik post er nooit maar ik lees wel af en toe en ik vind totaal niet dat men PNS moet ophoffen en het maar naar NT moet overzetten. In PNS heb je nivo dat niet iedereen heeft, niet iedereen houdt zicht tenslotte bezig met grote servers etc waar het in PNS omdraait. Zoals al eerder werd opgemerkt is het beter om 20 topic te hebben die een goed nivo hebben dan 50 topics waarvan geen nivo inzit en de rest op slot zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

[topic=539311/1/50] ;)

Tijd voor een nieuwe sig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op maandag 01 juli 2002 15:13 schreef Koffie het volgende:
Nog niet zo lang geleden hebben wij met de gehel #Netwerken crew overleg hierover gehad.
Tijdens dit overleg zijn een aantal beslissing genomen welk betrekking op deze discussie hebben.

Wij willen op korte termijn hierover het e.e.a. naar buiten brengen (hetzij via med, sticky's of wat dan ook).

Derhalve heeft deze discussie eigenlijk weinig zin, en kan zelfs tot frustratie leiden (hier word alles besproken --> wij zijn nog bezig met uitwerking van overleg --> Nieuwe plannen/policy's --> Users voelen zich misschien beledigt omdat hun ideen die hier evt. besproken worden niet meegegenomen zijn)

Wacht dus a.u.b. nog eventjes af, en laat dit topic zakken :Y)
Dat geld eigenlijk ook voor dit topic, derhalve een slotje :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.