Toon posts:

zonealarm: internet zone op high security

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als zonealarm op high staat dan deelt ie de verbinding niet meer over het netwerk.
Gewoon files kopieëren over het netwerk is wel mogelijk.
Het voordeel van dat als ie op high staat is dat alles stealth is, op medium niet.
Is het mogelijk om de internet verbinding te delen over het netwerk als dat ding op high staat ?

Verwijderd

Topicstarter
Vast wel iemand met zonealarm en een netwerkje hier.. ?

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-08 17:17

scorpie

Supra Addict

1) kicken binnen 1 dag wordt niet echt op prijs gesteld.
2) IT --> SA :?

3) ik heb geen idee, probeer eens een echte firewall (of geen...)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• FireArrow
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-05-2022
Hey sorry hoor, mot ik wel ff weten wat er dan precies op high staat. Je local of internet... hij staat btw altijd op stealth... kijk maar op www.grc.com

je kunt me bereiken op mennofee@hotmail.com

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-06 11:13

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

mja je hebt zonealarm free dus, en die kan nog niet goed overweg met NAT idd dus als ie op high staat doet ie het idd niet via ut netwerk, wachten tot er nieuwe versie uit komt das enige wat je kunt doen :) (en em op medium zetten wat trouwens geen reet uit maakt) of zonealarm pro nemen, weet niet presies hoe die NAT regeld iets beter geloof ik volgens zone site

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

• yonexfreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-08 21:33
de free versie ondersteund idd niet NAT/ICS
de pro versie wel
als je die gebruikt dan moet je Zonealarm installen op de pc waar internet binnenkomt (duh) en dan opgeven dat je ICS gebruikt en dan het (vaste) ip geven van de netwerkkaart (bv 192.168.0.1 bij mij) en thats it :)

I don't drive fast, I only fly low!

Verwijderd

Topicstarter
ff voor de duidelijkheid ik heb de nieuwste pro versie.. en gebruik geen NAT, alleen ICS van windows XP.
Onder medium security doet ie het prima, onder high doet het netwerk het wel maar wordt internet niet gedeeld.
Pagina: 1