PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
edit: url weggehaald 
Wat modchips betreft: praten mag wel maar aanleverplaatsen niet
Wat modchips betreft: praten mag wel maar aanleverplaatsen niet
dat zuigt
dacht eigenlijk dat het zonder mod kon
wilde eerst ook een 2ehands saturn kopen
maar dat ga ik nu maar niet doen
spellen kun je toch nergens meer uithalen
dacht eigenlijk dat het zonder mod kon
wilde eerst ook een 2ehands saturn kopen
maar dat ga ik nu maar niet doen
spellen kun je toch nergens meer uithalen
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
gewoon een dreamcast scoren:
1. Ook sega
2. Geen modchip nodig
3. Betere kwaliteit
4. Veel goede spellen.
1. Ook sega
2. Geen modchip nodig
3. Betere kwaliteit
4. Veel goede spellen.
Zolang je de 2e versie van de Saturn koopt kan je hem modden met een modchip. Deze is vrij eenvoudig te installeren.
Hier kan je hem nog bestellen:
Let er wel op dat je niet de oude Saturn koopt, er zijn daarvoor geen chippies meer te krijgen. (oude saturn: 20 aansluitingen op de flatcable, nieuw: 21 aansluitingen op de flatcable)
Hier kan je hem nog bestellen:
Let er wel op dat je niet de oude Saturn koopt, er zijn daarvoor geen chippies meer te krijgen. (oude saturn: 20 aansluitingen op de flatcable, nieuw: 21 aansluitingen op de flatcable)
Ik wil van mijn broertje kopen. Deze had hij al vrij vroeg dmv van die megadrive inruil actie toendertijd. Hoe kan ik dan uitvinden of het de 1ste of de 2de versie is?
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Je kan hem:
1)openschroeven (heb ik gedaan voor de zekerheid, terwijl ik eigenlijk al wel wist dat ik de oude versie had) en de aansluitingen tellen door de flatcable los te trekken. Deze gaat wel moeilijk weer terug in de connector...
2)kijken naar de power en reset knoppies. als ze ovaal zijn heb je 99% kans dat het een oude, 20 pin saturn is. als ze rond zijn is het meestal een 21 pin Saturn
[edit]
Oops, sorry ItSnows. Was vergeten dat modchippies ook niet mochten hier.
1)openschroeven (heb ik gedaan voor de zekerheid, terwijl ik eigenlijk al wel wist dat ik de oude versie had) en de aansluitingen tellen door de flatcable los te trekken. Deze gaat wel moeilijk weer terug in de connector...
2)kijken naar de power en reset knoppies. als ze ovaal zijn heb je 99% kans dat het een oude, 20 pin saturn is. als ze rond zijn is het meestal een 21 pin Saturn
[edit]
Oops, sorry ItSnows. Was vergeten dat modchippies ook niet mochten hier.
Okee. Stel nou dat ik een modchip ga halen, is dat dan moeilijk in te bouwen. Komt er solderen aan te pas. Of lijkt het op een cartridge insteken of zo?
Voor zover ik weet was het een click and go geval... maar misschien dat je 2 draadjes moet solderen... Ik weet het niet meer en de pagina waar de intructies op stonden bestaat niet meer. Als je informeert bij de distributeur kan die je vast helpen...
btw, het is het waard! Dan kan je tenminste Radiant Silvergun spelen!!!
btw, het is het waard! Dan kan je tenminste Radiant Silvergun spelen!!!
sega ownt
hiero een megadrive, megacd, 32bit, saturn en dreamcast 
lijkt me trouwens ook wel handiger een dreamcast te halen zodat je nog vollop spellen kan downe en gewoon spelen. de meeste spellen hebben we legaal maar voor de gein heb ik UT, PowerStone2 en Headhunter gedownd en gewoon kunnen spelen.
zucht, diepe zucht dat sega naar z'n grootje is. kut sony, stel pislijers dat alleen maar ouwe spellen in een nieuw jasje kan steken met een verkooppraatje. gvd wat walg ik van de sony ps..
ja dit is een flame naar sony, niet naar een persoon hiero...
lijkt me trouwens ook wel handiger een dreamcast te halen zodat je nog vollop spellen kan downe en gewoon spelen. de meeste spellen hebben we legaal maar voor de gein heb ik UT, PowerStone2 en Headhunter gedownd en gewoon kunnen spelen.
zucht, diepe zucht dat sega naar z'n grootje is. kut sony, stel pislijers dat alleen maar ouwe spellen in een nieuw jasje kan steken met een verkooppraatje. gvd wat walg ik van de sony ps..
ja dit is een flame naar sony, niet naar een persoon hiero...
-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.
Ik heb al een DC
.
Verwijderd
Ja ik mis mijn megadriveje enorm. Had wel meer dan 20 spellen. Wat een gouden tijd was dat. De super nintendo was ook heerlijk.
Verwijderd
ik heb nog een game gear boven liggen die is net zo goed als de game boy advance en ze lijken ook erg veel op elkaar.
Ha, of mischien slechte marketing van SegaOp donderdag 04 juli 2002 12:05 schreef Termy het volgende:
kut sony, stel pislijers dat alleen maar ouwe spellen in een nieuw jasje kan steken met een verkooppraatje. gvd wat walg ik van de sony ps..
Pagina: 1