Toon posts:

Glide op je S3 Savage 4

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ben jij het ook zo zat dat je carmageddon alleen op 320x240 kan spelen? of dat de spelers bij FiFa 98 er zo hoekig uitzien? er is een oplossing (tenminste als je zo slim bent geweest om een S3 savage 4 te kopen).

glide op je savage 4

Verwijderd

Topicstarter
download als eerste de phirax drivers voor je savage:

http://goodoldalex.host.sk/download/drivers/eldoret.exe

Verwijderd

Topicstarter
download nu de evoodoo drivers van:
[url="http:// evoodoo.emulation64.com "] evoodoo.emulation64.com [/url]

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Kun je dat niet en één berichtje zetten?

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Verwijderd

Topicstarter
voor verdere vragen:

stel ze maar!!!

(daar heb je tenslotte zo'n topic voor)

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:18
Kon je met het proggie OpenGLide ook niet gewoon glide emuleren tenminste zo deed ik dat

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Verwijderd

Topicstarter
ja kan wel, maar dan heb ik zo weinig te doen :P

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:30

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Op zondag 30 juni 2002 21:21 schreef Tyrian het volgende:
idd, hartstikke fijn dat je op je savage kaart het zwaar verouderde Glide kan gaan draaien, maar zet het dan in 1 bericht ;p

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Verwijderd

Als je echt zo slim was had je deze kaart allang gedumpt :P

• Arjan
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

je hebt 20 posts, waarvan 6 in dit topic...

wil je de HK in ?

beetje lame :X

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad

Verwijderd

Topicstarter
Ow ja, waarom zou je een goed werkende videokaart weggooien?

Ik heb hem in mijn 2e Pc zitten en daar doet hij het hardstikke goed in.

Verwijderd

Topicstarter
je hebt 20 posts, waarvan 6 in dit topic...
wil je de HK in ?

beetje lame
zo had ik er nog niet aan gedacht!!!

• Arjan
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Je doet t verdmm weer :(

succes met lezen [topic=538690/1/50]

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad

Verwijderd

Topicstarter
doe toch niet zo lastig, zit ut in de weg ofzow

Verwijderd

Wie speeld nog Carmageddon of Fifa 98??

Glide is btw nog ouder dan mijn buurvrouw van 98 en word al bijna niet meer gebruikt en een Savage 4 is ook oude meuk ik mijn ogen..

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-08 22:19

Mentalist

[avdD]

Woei ik heb weer 10 techposts erbij :Z

Ik heb ook wel eens Glide gedraait op m'n...pff, op welke kaart was dat... Ati Rage Pro Turbo of m'n gewone Viper 2..

Whatever, heel 1337 hoor.

En dan nu verder :Z. Liever een Savage 4 omdat ie Metal ondersteund, daar kun je nog íets mee...

Ik had eVoodoo al eens geinstallt, dacht ik eindelijk moterhead eens te kunnen zien, nee hoor, zag het er helemaal verkut uit... bedankt.

Ga iets anders verzinnen om je techposts op te krikken

Verstuurd vanaf mijn Computer®

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:12
Is die emulator een beetje goed? De laatste glide wrapper die ik in mn tweakdriver gehad heb was die van Creative, ding was zo belabberd dat ik de volgende 3 of 4 versies erna gewoon glide2x.dll en de regsettings van dat ding weggeflikkerd heb bij de installatie van mn tweakdriver, aangezien mensen gedonder hadden met spellen die dat ding vonden en dan niet meer naar D3D gingen kijken.

BTW: Ik tik dit nog op mn Savage4. Heb hier nog een Viper2 en een Kyro2. De eerste komt in mn DivX bak (K6/3+ 450@550, 256MB SDRAM, Viper2), de laatste wil niet fatsoenlijk met Linux werken, ik krijg die kutdrivers maar niet gecompileerd :(

Verwijderd

cut the fella some slack, hij wil ons alleen meer helpen. Ons, dus de Savage bezitters dan he.
Maar ik heb gewoon een v5 en hoef ik lekker niet van die emulatie toestanden te doen.
Carmageddon.exe -hires zorgt voor een 640x480 resolutie in carmageddon 1, overigens.

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-08 22:19

Mentalist

[avdD]

Op zondag 30 juni 2002 21:32 schreef _JGC_ het volgende:
Is die emulator een beetje goed? De laatste glide wrapper die ik in mn tweakdriver gehad heb was die van Creative, ding was zo belabberd dat ik de volgende 3 of 4 versies erna gewoon glide2x.dll en de regsettings van dat ding weggeflikkerd heb bij de installatie van mn tweakdriver, aangezien mensen gedonder hadden met spellen die dat ding vonden en dan niet meer naar D3D gingen kijken.

BTW: Ik tik dit nog op mn Savage4. Heb hier nog een Viper2 en een Kyro2. De eerste komt in mn DivX bak (K6/3+ 450@550, 256MB SDRAM, Viper2), de laatste wil niet fatsoenlijk met Linux werken, ik krijg die kutdrivers maar niet gecompileerd :(
eVoodoo kan geen Motorhead draaien, ik zag alleen m'n achterlichten en die hadden dan zo'n raar effect, je kent het wel, als je met de noclip cheat en doom buiten het level gaat wandelen :(

Ik heb een aantal emulators geprobeerd maar geen enkele kan motorhead draaien, eVoodoo kwam het verst...

Ik raad je aan die zooi uit de drivers te laten :( (of het als optie in te bouwen ;))

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Verwijderd

windhows : wil je dit soort dingen voortaan achterwege laten ?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.