Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad
Nee.
Tenminste, ik heb er nog nooit iets van gehoord...
Tenminste, ik heb er nog nooit iets van gehoord...
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Woei, allemaal tegelijk
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Ikke was eersteOp zondag 30 juni 2002 21:20 schreef intoxicated het volgende:
Woei, allemaal tegelijk
ah, ik geloof dat het niet kan.. duidelijk..
ik MOET dus unzip installen ?
Verwijderd
denk het wel ja...Op zondag 30 juni 2002 21:21 schreef xychix het volgende:
heb unzip erop gezet... laat maar wegzakken.. (scheelt weer een slotje op mijn naam
)
Of een andere zipper welke ook kan extracten. Maar unzip is inderdaad een van de beste/kleinste.Op zondag 30 juni 2002 21:21 schreef xychix het volgende:
Tar is in principe ook geen compressieprogramma, het is bedoeld om een (groot) aantal bestanden samen te brengen tot één bestand. Handig voor tapes bijvoorbeeld. Vervolgens kun je dat ene bestand gaan inpakken met bijvoorbeeld gzip. De reden dat je bijna altijd extensies .tar.gz ziet: gzip ondersteunt in principe niet de compressie van meerdere files naar één bestand, dus moet je er eerst met tar een enkel bestand van maken.
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
Verwijderd
En omdat het niet zoveel CPU kost als bzip2/bunzip2Op zondag 30 juni 2002 21:35 schreef odysseus het volgende: De reden dat je bijna altijd extensies .tar.gz ziet: gzip ondersteunt in principe niet de compressie van meerdere files naar één bestand, dus moet je er eerst met tar een enkel bestand van maken.
Pagina: 1