Toon posts:

Jamo SW20 aktieve sub --> info?

Pagina: 1
Acties:
  • 412 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand misschien meer info over deze aktieve subwoofer?

Afbeeldingslocatie: http://audiovideo.2dehands.nl/fotos/920371.jpg

De verkoper zegt dat dit een (kleine) aktieve subwoofer is, alleen kan ik op internet nergens info vinden. (hij ook niet trouwens).

Het liefst heb ik wat specificaties van dit ding, maar als iemand kan bevestigen dat dit idd een aktieve sub is ben ik ook allang blij :)

Jamo heeft ze trouwens niet in het assortiment (dus is er ook niets te vinden op hun site).

• Big-Foot
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-12-2025
Dit lijkt meer een pasieve sub, aangezien een actieve sub een ingebouwde versterker heeft en wat ik zo zie heeft deze dat duidelijk niet.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 30 juni 2002 21:08 schreef Big-Foot het volgende:
Dit lijkt meer een pasieve sub, aangezien een actieve sub een ingebouwde versterker heeft en wat ik zo zie heeft deze dat duidelijk niet.
Dat dacht ik dus ook.
Alleen die man (heeft er denk ik ook niet heel veel verstand van) zegt wel dat er een power snoer in gaat, en dat je 2 extra speakers op dit ding kan aansluiten...

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 22:13

4POX

Everybody is wired

Op zondag 30 juni 2002 21:27 schreef Toverstaf het volgende:

[..]

Dat dacht ik dus ook.
Alleen die man (heeft er denk ik ook niet heel veel verstand van) zegt wel dat er een power snoer in gaat, en dat je 2 extra speakers op dit ding kan aansluiten...
Maar kan er een powersnoer in ?

Want ik dacht altijd dat je een active subwoofer moet aansluiten met een tulp kabeltje. En niet met luidspreker kabels.

AKA Rinkel weblog

• Triple-D
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08-2023
lijkt me ook duidelijk passief