Toon posts:

Enermax & hardware belasting?

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nog nooit zo'n verstand van onderdelen:
Bij S-Service heb ik pas cdrw,harddisk en vga kaart gehaald maar nu ga ik nieuwe PC samenstellen nu zie ik dat er dan hier 2 gratis enermax case-ventilatoren en enermax PSU voeding 1/2 prijs wordt aangeboden bij samenstellen pc,dat wil ik dus doen en alles al goed enzo maar die fans zorgen die niet voor een te grote belasting van het systeem zodat videokaart minder voltage krijgt enzo en harddisk langzamer zal draaien ofzo ?
het is een 450W Silentplus voedig die je erbij krijgt voor de techs.

Verwijderd

nope, dat is goed genoeg hoor :)

[topic=312323/1/50]
maar lees dit maar eens, daar staat interessante informatie, maar nogmaals, die voeding is meer dan goed genoeg.

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Nou, je schijf zal ieg niet trager draaien en zelf heb ik een 350 watt enermax met stuk of 8 fans :P erin en t draait ook, hoor :)
maar ik vraag me wel af of ik misschien beter een 4xx watt had kunnen nemen ivb de redelijke hoeveelheid hardware (2schijven, DVD, CDRWbrander, 5 *80mm, 1*90mm, 50mm en 60 mm fan, geforce4ti4600,XP2000+,audigy,3com_nic) en ivb met oc-en
maar maak je maar geen zorgen over die paar fans, hoor :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

• Morty
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-06 22:02
Aan een 450W voeding kan je heel wat fans hangen hoor. :)
Dat is meer dan genoeg voor een normaal systeem.

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor de technische reacties,
is de aanbieding op zich ook wat of zijn het
goedkope dingen ?

• vehpol
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-08 23:38

vehpol

Go Go Gadget!

Het zijn hele goede dingen en het is dan ook zeker een goede aanbieding als je het voor de helft van de prijs krijgt (dit kan je bijv. even controleren in de prijswatch op tweakers).

Verder kan je met een 450Watt voeding bijna nooit teveel fans erin hangen. Of je moet er al een hoovercraft van willen maken ofzo ;)

Ceci n'est pas une signature!

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-08 23:20

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Zie ByMeSDy

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.