Toon posts:

hdd of voeding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik ebn ebzig met een koffermod meot ik eff een cd-rom open hebben sluit ik hem aan op me pc eff open en ik haal hem er af paar sec er na hoor ik een piep en is alles vastgelopen nou ik rebooten, moet ik weer eff stroom op me cdrom en dan hoor je me hdd uitvallen ofzo en toen ging die weer piepen en was dus weer vastgelopen. dus ik denk ok niet meer doen ben ik aan het chatten emt mirc en heb 2 popups van een webcam + winamp radio en hij loopt de heletijd spontaan eff vast :Z is me hdd nou kapot ofzo of is me voeding brak?
ik weet trouwens neit of dit goede topic gedeelte is dus verplaats het maar als het moet.

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
meer iets voor HA

Ik denk dat je voeding te zwak is
spontane reboots wijzen hier vaak op

suc6

Verwijderd

Topicstarter
arg kloote

Verwijderd

Op zondag 30 juni 2002 19:49 schreef G_SHOCK het volgende:
ik ebn ebzig met een koffermod meot ik eff een cd-rom open hebben sluit ik hem aan op me pc eff open en ik haal hem er af paar sec er na hoor ik een piep en is alles vastgelopen nou ik rebooten, moet ik weer eff stroom op me cdrom en dan hoor je me hdd uitvallen ofzo en toen ging die weer piepen en was dus weer vastgelopen. dus ik denk ok niet meer doen ben ik aan het chatten emt mirc en heb 2 popups van een webcam + winamp radio en hij loopt de heletijd spontaan eff vast :Z is me hdd nou kapot ofzo of is me voeding brak?
ik weet trouwens neit of dit goede topic gedeelte is dus verplaats het maar als het moet.
:? Zou je volgende keer een iets leesbaarder verhaaltje neer kunnen smijten? :) Wat enters en punten enzo..

• LeonM
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-10-2025
Je hebt dus de cdrom ontkoppelt terwijl je pc aan stond!?!?!

• LeonM
Omdat ik bezig ben met een koffermod moest ik eff een cd-rom open hebben.
Dus sluit ik hem aan op me pc en doe ik effe het laatje open en ik haal hem er af. Een paar sec er na hoor ik een piep en is alles vastgelopen!
Nou ik dus rebooten, moet ik weer effe stroom op me cdrom en dan hoor je me hdd uitvallen ofzo en toen ging die weer piepen en was dus weer vastgelopen.

Dus ik denk "ok niet meer doen" ben ik aan het chatten met mirc en heb 2 popups van een webcam + winamp radio en hij loopt de heletijd spontaan effe vast :Z is me hdd nou kapot ofzo of is me voeding brak?

Ik weet trouwens niet of dit goede topic gedeelte is dus verplaats het maar als het moet.
Zo, even spel- en grammatica fouten verbeterd.

• LeonM
Ok, en nu dus wat zinnege dingen:

1. Je moet dus NIET je cdrom ont- of aankoppelen terwijl je pc aanstaat! Dit resulteerd meestal dus op een kleine kortsluiting in de power cable of een storing in de IDE controller.

2. Niet zo vreemd dat je muziek happert met 2 webcams aan, waarschijnlijk trekt je verbinding het niet.

3. In je CDrom zit een klein gaatje, als je die indrukt met een paperclip ofzo gaat het laatje ook open, zonder dat er stroom nodig is :)
Pagina: 1