Mijn aan/uit knop deed het niet (ik hoorde geen "klik")dus heb ik de kast opengeschroefd om te kijken wat er mis was...en bleek dat dat -ik weet niet hoe je het moet noemen- "insteekgevalletje" los was, ik heb dat weer ingeplugd en nu brandt het RODE lampje (heeft een soort blik teken ernaast) naast het aan/uit knop! En mijn computer is opeens heel traag geworden (Highscreen, 512MB, 1700 MHZ). Aan de andere kant van het aan/uit knopje brandt de groene lamp, ik weet dat het groene goed is, maar wat er mis is met de rode ???...Kan iemands mij aub helpen?
De rode is je HDD (hardeschijf) activiteit... je moet het stekkertje ff omdraaien... zou verder nix uit mogen/moeten maken...
Dat is je HardDiskLed 
kweet neit of t een official name heeft, maar als je dat plugje omdraait werktie weer normaal
dan geeft ie dus aan wneer je disk actief is
Urk...
net t laat
Maar j weet nu wat t doen
Maar volgnes mij zou dit je erformance idd niet mogen hinderen, hoor..
kweet neit of t een official name heeft, maar als je dat plugje omdraait werktie weer normaal
dan geeft ie dus aan wneer je disk actief is
Urk...
Maar j weet nu wat t doen
Maar volgnes mij zou dit je erformance idd niet mogen hinderen, hoor..
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Verwijderd
fdat zeg je nu wel..
ik werd bijna gek nadat ik al me kaarten uit me bak had gehaald, geheugen er opnieuwe ingestopt had enz enz enz...
me muis nog als een dikke strontvlief over me beeld ging..
toen heb ik alle draadjes van me mobo afgetrokken en toen 1 voor 1 weer erop gedaan.
bleek dat me harddisk led beetje gaar was ofzow.
ik werd bijna gek nadat ik al me kaarten uit me bak had gehaald, geheugen er opnieuwe ingestopt had enz enz enz...
me muis nog als een dikke strontvlief over me beeld ging..
toen heb ik alle draadjes van me mobo afgetrokken en toen 1 voor 1 weer erop gedaan.
bleek dat me harddisk led beetje gaar was ofzow.
Nja, hij heeft maar een plugje teruggezet, dat is dan wel gek, want dat was dus de powerswitch.
Maar hij MOET dan ook zn HDDled aan hebben gesloten, anders had hij dit niet inene zo gehad,, toch?
t lijkt me apart dat net wanneer perongeluk je powerswitch kabeltje eruit is, je schijf kapot gaat, maar t zou kunnen natuurlijk.
maar t lijkt me dat zn HDDled draadje verkeerd om zit.
Maar je HDDled heeft verder geen functie toch?
als ik em er verkeerd in heb heb ik verder geen problemen, maar t is gewoon leleijk en vervelend, dus draai ik em dan snel om
Maar hij MOET dan ook zn HDDled aan hebben gesloten, anders had hij dit niet inene zo gehad,, toch?
t lijkt me apart dat net wanneer perongeluk je powerswitch kabeltje eruit is, je schijf kapot gaat, maar t zou kunnen natuurlijk.
maar t lijkt me dat zn HDDled draadje verkeerd om zit.
Maar je HDDled heeft verder geen functie toch?
als ik em er verkeerd in heb heb ik verder geen problemen, maar t is gewoon leleijk en vervelend, dus draai ik em dan snel om
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Mijn HD-led brandt voluit tijdens het opstarten en ong gedurende 5 minuten erna (dan is de computer heel traag), daarna doet ie weer normaal (dus als ik opzoek van HD, dan brandt ie anders niet). Is dit normaal?
P.S. Ik heb mijn HD-led 'stekker' nog niet omgedraaid.
P.S. Ik heb mijn HD-led 'stekker' nog niet omgedraaid.
Pagina: 1