HPT372 RAID Controller op Epox K3a+

Pagina: 1
Acties:

• Mickos
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-07-2015
Ik heb dus een Epox K3a+ met onboard HPT372 RAID Controller. Aangezien ik het liefst voor de meeste dingen de nieuwste drivers gebruik wil ik ook de nieuwste drivers hiervoor gebruiken.

Alleen staat er op de Highpoint site het volgende:"Make sure the BIOS, Driver, and RAID Administrator (GUI) software revisions match - we do not recommend installing different combinations of BIOS/Driver/Software revisions."

Ik denk ok, dan gebruik ik gelijk ook een nieuwe BIOS en software versie,
alleen:"The BIOS updates posted on this site are only suitable for use with PCI card Host Adapters, not motherboard/HPT3xx chipset combinations. Please visit the motherboard manufacturer's website for the proper download."

Dus, ik heb gezocht op de Epox site maar niks kunnen vinden, iemand toevallig een linkje waar ik de nieuwste bios kan vinden? Dit is de Highpoint site: http://www.highpoint-tech.com/372drivers_down.htm

Verwijderd

Gewoon even het progje cbrom downen, hiermee kun je de nieuwste BIOS van je HPT372 in de Epox BIOS gooien...

• bille
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-02 10:45

bille

Don't call me Buff

beware... die hpt372 is echty een klote controller.. heb em ook op mijn 8k3a+ maar heb er niks anders dan problemen mee. Dat ding is gewoon niet instaat om goed te werken. Krijg BSOD's bij opstarten door corrupte data op HD's :( heb zeker al 3 keer opnieuw geinstalleerd.. alle stappen goed doorlopen.. en ding gaat meteen weer zuur :(. alle biossen al geprobeerd e.d.

Ultra Pilammo 6666Mhz AMD, 4251Mbit/s RAM, Gefors V6666 MegaTurbo, 43" TFS, Ultra 80Gig Firewire netwerkkaart en 5D geluid met 66 speakers in 5 dimensies

Verwijderd

bille schreef op 31 augustus 2002 @ 15:09:
beware... die hpt372 is echty een klote controller.. heb em ook op mijn 8k3a+ maar heb er niks anders dan problemen mee. Dat ding is gewoon niet instaat om goed te werken. Krijg BSOD's bij opstarten door corrupte data op HD's :( heb zeker al 3 keer opnieuw geinstalleerd.. alle stappen goed doorlopen.. en ding gaat meteen weer zuur :(. alle biossen al geprobeerd e.d.
Dat de HPT372 bij jou niet lekker wil werken wil nog niet zeggen dat het een klote-controller is.
Ik heb zelf een KR7A-Raid en BD7-Raid van Abit met op beide borden een HPT372-controller, nog geen enkel probleem gehad

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-03 20:52

MaDLiVe

.-Observer-.

Verwijderd schreef op 31 augustus 2002 @ 19:32:
[...]

Dat de HPT372 bij jou niet lekker wil werken wil nog niet zeggen dat het een klote-controller is.
Ik heb zelf een KR7A-Raid en BD7-Raid van Abit met op beide borden een HPT372-controller, nog geen enkel probleem gehad
I can second that, heb op alle abit bordjes van moi een hpt controller gehad.

-Kt7a-raid
-Kg7-raid
-Kr7a-raid
-Kx333-raid

Geen problemen mee gehad (behalve het gebruiken van juiste drivers dan zonder de juiste drivers bsod's en moet je windows opnieuw installen)

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen