vlekken met tv-out op nieuwe breedbeeld

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

• Pixal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

Topicstarter
Ik heb sinds kort een nieuwe breedbeeld van Philips

Ik heb win2k en een geforce2 met tv-out en de nieuwste detonator drivers.

Als ik mijn tv op de AV stand zet... waar m'n computer dus aan hangt met een ongeveer 10 meter lange composiet kabel, ziet het er allemaal goed uit.

Maar na enkele minuten zie ik 2 vlekken groeien in het midden van mn beeld. Eentje links nogal blauw, en eentje rechts nogal gelig. Als je wil weten wat voor vlekken ik bedoel moet je een sterke magneet naast je monitor houden.

Ik heb geen speakers meer in de buurt van mijn tv staan dus daar kan het niet aan liggen.

Als ik met de afstandbediening het 4:3 beeld van de computer uit rek naar breedbeeld blijven de vlekken op hun plaats op de tv (worden niet meegerekt dus).

Ik vond alleen dit topic erover en deze jongen beschrijft hetzelfde probleem.

[topic=437997/1/25]

Kan iemand me helpen want ik wordt er gek van!! Ik weet niet of ik de tv nou moet ruilen of wat :( :(

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 08:55
av>v&b

tv-out?!? V&B!!!

• Pixal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

Topicstarter
Op zondag 30 juni 2002 20:42 schreef Lampje het volgende:
av>v&b

tv-out?!? V&B!!!
hallo!! lampje met je 3 uitroeptekens.. tis mn tv hoor.. niet mn tvout!!!

plaats hem maar weer lekker terug want ik moet geen oplossingen met drivers enzo.. tis mn tv

ik :r op dit soort optredens..

enne.. wat ik vergat te vermelden.. dit probleem had ik niet met mijn vorige tv

V&B |:(

(en btw.. ik ben er achter wat het was) het heeft met verhitting van iets in de tv te maken.. zodra je lang lichte vlakken in beeld hebt bij breedbeeld komen er vlekken.. alle breedbeelds hebben er last van en er is niets aan te doen.. zodra er weer donkere kleuren in beeld komen koelt het af en gaan de vlekken weer weg

monteurs nemen de tv niet eens meer mee als die vlekken verschijnen want het nieuwe model heeft hetzelfde probleem

jammer dat het niet ergens in de boekjes staat ofzo

bij films heb ik er dus geen last van.. alleen als ik met mn witte internet achtergrond op de tv zit

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-08 13:47
Op zondag 30 juni 2002 21:58 schreef Pixal het volgende:enne.. wat ik vergat te vermelden.. dit probleem had ik niet met mijn vorige tv
Ow gelukkig, ik heb net een s-vhs kabel, vergult bestelt van 10 meter en als er dan vlekken inkomen enzo... :)

Wat voorn tv heb je dan precies en wat was je oude tv?

Verwijderd

hallo!! lampje met je 3 uitroeptekens.. tis mn tv hoor.. niet mn tvout!!!

plaats hem maar weer lekker terug want ik moet geen oplossingen met drivers enzo.. tis mn tv

ik :r op dit soort optredens..
Dan ga je vast ook hard kotsen dat ik nu om die reden je topic op slot gooi

Dit topic is gesloten.