Zou het mogelijk zijn om de software / firmware in de Draytek Vigor routers zelf aan te passen ? Iemand tips ?
Vast wel, met een hexedditor ofzo, maar ik zou er voorzichtig mee zijn. Als er iets mis gaat heb je kans dat jeje router weg kunt gooien.
PS. Waarom wil je dit eigenlijk
PS. Waarom wil je dit eigenlijk
Misschien de firewall rules beinvloeden 
Ik wil dat ook nog steeds met mijn Netgear, maar ik krijg het niet voor elkaar om de flashrom (duidelijk) te lezen... ik kan er dus niet in programmeren
Ik wil dat ook nog steeds met mijn Netgear, maar ik krijg het niet voor elkaar om de flashrom (duidelijk) te lezen... ik kan er dus niet in programmeren
Programmatuur is volgens mij gewoon cgi / perl dus moeilijk kan het niet zijn om de software aan te passen maar dan zul je wel eerst die code eruit moeten kunnen halen en er weer in stoppen .. ;-)
En het leesbaar maken van de code is nou net het probleem bij die Netgear router
Ik heb wel eens gemailed met die jongens van Draytek in Taiwan (dacht ik dat ze zaten) maar ze laten niet teveel los natuurlijk.
Wat wil je precies doen dan? Je kan zowat alles al in dat ding instellen, wat wil je veranderen?
Je kan andere firmware proberen.
Je kan andere firmware proberen.
Die scripts zijn gewoon cgi / perl .. Dat kan ik zelf ook wel een beetje .. Vandaar dat ik dacht laat ik er eens wat zaken bij maken en die erin stoppen maar blijkbaar gaat dat niet zo makkelijk ..
Pagina: 1