Wie speelt er nog Bid for Power en welke Bid for power? Zijn er nog mensen eigenlijk die de legale online spelen?
nee. sim-pel
en besides, Eraths Special Forces vond ik veel 'realistischer' als je begrijpt wat ik bedoel..
en besides, Eraths Special Forces vond ik veel 'realistischer' als je begrijpt wat ik bedoel..
searchen m8 
[topic=198826/1/25]
[topic=258917/1/25]
dus dit hoort eigenlijk in het grote BFP topic thuis
[topic=198826/1/25]
[topic=258917/1/25]
dus dit hoort eigenlijk in het grote BFP topic thuis
Verwijderd
Ik speel het al laaaaaaang niet meer, na een half uur is er geen zak meer aan vind ik.. zonde
Hopenlijk wordt Dragonball Quake een heel stuk beter (het beloofd in ieder geval heel wat
)
jaaahaaaaaaaaaaaaa dat filmpje met cell die een kamehameha doetOp zondag 30 juni 2002 20:05 schreef DMaarten het volgende:
Ik speel het al laaaaaaang niet meer, na een half uur is er geen zak meer aan vind ik.. zondeHopenlijk wordt Dragonball Quake een heel stuk beter (het beloofd in ieder geval heel wat
)
een watte?Op zondag 30 juni 2002 20:28 schreef Schuey het volgende:
[..]
jaaahaaaaaaaaaaaaa dat filmpje met cell die een kamehameha doetOMG
kamehawat
hmmz, heb denk ik weer iets gemist
Dragonball quake heeft iemand een linkje ?
ow w8 ik gebruik de search zelf wel
....
ow w8 ik gebruik de search zelf wel
als ik dat hoor zeg ik altijd:Op zondag 30 juni 2002 22:17 schreef Crash-Override het volgende:
[..]
een watte?
kamehawat
hmmz, heb denk ik weer iets gemist
KAAAAMEEEEEHAAAAAmietje
idd, maar al lang niets meer van gehoord.Op zondag 30 juni 2002 22:21 schreef GTA3 het volgende:
Is er voor UT niet een coole DBZ mod??
eigenlijk was BFP mega gaaf, totdat ie echt uitkwam, toen speelde ik hem nooit meer.
PSN: DutchTrickle PVoutput
gaan we scheldenOp zondag 30 juni 2002 22:24 schreef ThaHandy het volgende:
[..]
als ik dat hoor zeg ik altijd:
KAAAAMEEEEEHAAAAAmietje
leg es uit dan
Pagina: 1