Toon posts:

Cybermaxx, iemand bekend met dit merk?

Pagina: 1
Acties:
  • 95 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Alloha,

Weet er toevallig iemand wat meer over het merk Cybermaxx :?

Ik ben nu namelijk 2 laptops aan het vergelijken:

-Cybermaxx MD9696 (€1399)
AMD Mobile Athlon 1200 Mhz. 20 GB HDD harde schijf. 256 MB SDRAM intern geheugen. Integrated touchpad. Graphics: shared memory tot 64 MB. 16 Bit sound on board. 14" TFT XGA Color. 2x IEEEE 1394. Intern, 8 x 24 Speed CD-Rom/DVD-speler. Interne 56K modem. Lan 10/100 Mbit Fast Ethernet. Audio geïntegreerd. Windows XP en Works Suite 2002 software. Incl. draagtas en Li-Ionen Accu
Afbeeldingslocatie: http://www.kijkshop.nl/online/images/catalog/zoom_images/KS68267b.gif

-Fujitsu-Siemens notebook Amilo (€1449)
Intel Celeron 1,1 Ghz.(1100 Mhz.) 20 GB IDE Harde schijf. 256 MB SD-RAM intern geheugen. Video geheugen S3 Savage tot 32 MB. Audio: CS4299 AC97 Codec. 1 x Firewire IEEE 1394. 14,1 TFT XGA 1024x768 Colordisplay. 8 Speed DVD-speler met TV-out. 24 Speed CD-ROM speler. Interne 56K6 modem
Afbeeldingslocatie: http://www.kijkshop.nl/online/images/catalog/zoom_images/KS68287b.gif

De Cybermaxx lijkt mij net iets meer voor minder geld, alleen ik ken heel het merk niet en kan er ook niets over vinden op internet.

De F/S is daarintegen een wel bekend merk, alleen er zit een celeron in ipv een athlon.

Beide zijn naar mijn mening toch echt wel scherp geprijst >:)

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-08 18:31

silitek

Tubes Only

dat spul verkopen ze bij de kijkshop, zou het nooit kopen behuizing zit er erg brak uit...........

Tubes....It's what make music music!

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

die moet je hebben, goede preformance, betere service, en
bekend merk

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 30 juni 2002 19:48 schreef silitek het volgende:
dat spul verkopen ze bij de kijkshop, zou het nooit kopen behuizing zit er erg brak uit...........
Beide worden dus bij de kijkshop verkocht voor die prijzen ;)
Op zondag 30 juni 2002 19:51 schreef AMD_er het volgende:

die moet je hebben, goede preformance, betere service, en
bekend merk
Oke dank je, heb je hier zelf ook ervaring mee dan?

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:13

Edd

CyberMaxx == Medion

-

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 30 juni 2002 21:58 schreef Edd het volgende:
CyberMaxx == Medion
wel goed merk dus???

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op maandag 01 juli 2002 20:00 schreef wasa het volgende:

[..]

wel goed merk dus???
Als je searcht op Medion krijg je genoeg meningen en ervaringen te zien. Ik kan je alvast verklappen dat de Tweakers in het algemeen best tevreden zijn over Medion.

Hierin staan trouwens ook veel ervaringen e.d. met medion: [topic=499425/1/100]

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 01 juli 2002 20:02 schreef Aikeleer het volgende:

[..]

Als je searcht op Medion krijg je genoeg meningen en ervaringen te zien. Ik kan je alvast verklappen dat de Tweakers in het algemeen best tevreden zijn over Medion.

Hierin staan trouwens ook veel ervaringen e.d. met medion: [topic=499425/1/100]
Maar dan moet het wel heel zeker zijn dat cybermaxx dus medion is :P

Verwijderd

Er is natuurlijk maar een manier om erachter te komen...

Het lijkt me alleen geen troep en ik heb weinig negatiefs over Medion gehoord, dus waarom meer betalen voor minder?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net gewoon een mailtje gestuurd naar Medion en gevraagd of Cybermaxx dus Medion is ;)

Staan op hun site overigens ook wel leuke notebooks

Medionshop Notebooks

• _Gump_
  • Niet online
Ik denk dat Medion en Cybermaxx allebei dezelfde barebone gebruiken. Zal misschien een paar kleine verschillen inzitten.

• Edd
  • Laatst online: 17:13

Edd

Laat ik het zo zeggen:
Heb zelf van het weekend een CyberMaxx laptop gekocht bij de kijkshop (ander model dan jij hebt uitgezocht). Er zitten Medion CD's bij met Recovery en applicaties, een beeldvullend Medion achtergrond en de mededeling dat het product wordt gesupport door Medion.

En ja... tot nu toe bevalt die laptop me goed, maarja heb m ook pas een paar dagen :)

-

Verwijderd

Als Cybermaxx echt Medion is, zou ik voor de Cybermaxx gaan :) Ik heb zelf ook een Medion (Ja zo'n mooie van de Aldi 8-)) en hij doet ut prima, enigste probleem dat ik er mee gehad heb is dat dat stelletje idioten de bios instellingen wel heel erg raar hadden staan, en dat daardoor dat ding steeds vastliep (Repaircenter gebracht, 24 uur later terug, alles geupdate >:))

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 01 juli 2002 20:29 schreef wasa het volgende:
Ik heb net gewoon een mailtje gestuurd naar Medion en gevraagd of Cybermaxx dus Medion is ;)

Staan op hun site overigens ook wel leuke notebooks

Medionshop Notebooks
Ik kreeg vandaag dit mailtje terug van Medion:

Geachte Mijnheer Mevrouw,

Het is zo dat de Cybermaxx notebook-lijn wordt ondersteund door Medion.
Deze notebooks hebben ook een Amerikaanse toetsenbord layout, wat in Nederland de standaard is.

Helaas doen wij geen directe verkoop, en u zou dus naar bijvoorbeeld 'Kijkshop' moeten gaan voor een dergelijke notebook.

Op dinsdag 02 juli 2002 13:47 schreef Razadull het volgende:
Als Cybermaxx echt Medion is, zou ik voor de Cybermaxx gaan :) Ik heb zelf ook een Medion (Ja zo'n mooie van de Aldi 8-)) en hij doet ut prima, enigste probleem dat ik er mee gehad heb is dat dat stelletje idioten de bios instellingen wel heel erg raar hadden staan, en dat daardoor dat ding steeds vastliep (Repaircenter gebracht, 24 uur later terug, alles geupdate >:))
Ik denk dat ik voor de ASUS L2400D ga:

http://www.de-laptopper.nl/productlist.php?catID=212

AMD Athlon 1,2Ghz
20GB
128MB
14,1"XGA TFT
DVD-ROM
56k modem
ethernet 10/100
S-Video TV-Out
Audio DJ
IEEE1394 ( Firewire)
2 jaar garantie

Deze kost dus maar €1469 :P :9

Verwijderd

Ter informatie : Cybermaxx = Medion ( trust me :) ). Als je het niet vertrouwt kijk dan naar de service.

• SimonBenson
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-06 17:22
Sorry voor de schop van een oud topic, maar ik ben geinteresseerd in die Asus L2400D die Wasa (misschien) gekocht heeft.
Wasa: kun je wat ervaringen geven aub? Of mag dat niet meer op GoT? Dan sluit het topic maar.
Vind het echter jammer dat er nog geen goed notebook topic is waar ervaringen uitgewisseld kunnen worden over de honderden verschillende notebooks die te koop zijn. Ben nu al 3 weken aan het zoeken naar de beste notebook voor een zachte prijs, en ik kwam uit bij de L2400D van Asus. Echter is die Sis chipset wel iets waard???

Verwijderd

He WASA, die Cybermaxx lijkt wel verdacht veel op de ASUS L2400D! kan iemand dat bevestigen?

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-08 06:04

LopeZ

Too much is never enough

/oud
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.