Probleempje... Ik had een virus, dus snel alles gebackupped via mn LAN en format C gedaan. Nu probeer ik de computer weer op gang te krijgen maar ik heb een paar probleempjes. Ten eerste krijg ik vaak van die Illegal Operations messages, en dan vooral van de explorer.exe. Ook de blauwe vensters (VXD en dan een nummer) komen best vaak. Soms reboot ie zelfs in het midden van een programma, meestal in een installatie maar in de zware programmas ook (photoshop etc). Wat de pc ook wel leuk vindt, is als je aan het opstarten bent en je wallpaper net verschijnt, opnieuw te gaan rebooten. Erg vreemd allemaal.
De installatie van Win98SE ging ook niet perfect, een of twee illegal operations in de installatie en een blauw venster. Ik heb het nu al 3x opnieuw geprobeerd (opnieuw formatc, OS installeren, etc etc) maar dezelfde problemen komen steeds weer. Kheb trouwens de legale windows 98se disk
Er zijn geen IRQ conflicten en ik draai een AMD XP 2100+ (1733mhz) op een Gigabyte GA-7VRXP (KT333) mobo. Nix is overgeklokt. Mijn casetemp is gemiddeld 45C, CPUtemp 72C. Volgens de winkel moet dat kunnen met die specs. Ik hoop dat je iets weet; hier wordt ik namelijk niet zo goed meer van
check sig voor specs
De installatie van Win98SE ging ook niet perfect, een of twee illegal operations in de installatie en een blauw venster. Ik heb het nu al 3x opnieuw geprobeerd (opnieuw formatc, OS installeren, etc etc) maar dezelfde problemen komen steeds weer. Kheb trouwens de legale windows 98se disk
Er zijn geen IRQ conflicten en ik draai een AMD XP 2100+ (1733mhz) op een Gigabyte GA-7VRXP (KT333) mobo. Nix is overgeklokt. Mijn casetemp is gemiddeld 45C, CPUtemp 72C. Volgens de winkel moet dat kunnen met die specs. Ik hoop dat je iets weet; hier wordt ik namelijk niet zo goed meer van
check sig voor specs
... he's gone.