Toon posts:

USB Muis valt weg

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal...

Ik heb de laatste tijd het probleem dat mijn usb muis regelmatig ermee stopt. Trek ik de usb aansluiting eruit en meteen weer erin, dan doet ie het weer... Hij is rechtstreeks aangesloten op het systeem, dus niet via een hubje. Wat zou hiervan de oorzaak kunnen zijn??

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
en je systeemspecs?

iets meer info zeg, hier kunnen we dus helemaal niks mee!

(of ik moet mijn 'psycho-powers' gaan gebruiken ;) )

A wise man's life is based around fuck you

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

ik meen dat sommige VIA chipsets nogal moeilijk doen over USB poort

• DirtyHennessy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-07 19:51
als je via chipset hebt ff de usb patch downloaden
www.viaarena.com

• Sv3n
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:01
Misschien moet je het probleem bij je muis zoeken. Zo was het draad van mijn ms intellie explorer muis kapot.

Last.fm
Films!

• Sneezydevil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-09-2025
Hoeveel usb poorten heb je? Zoiets heb ik ook wel eens gehad, maar alles was verholpen na het uitzetten van de derde en vierde poort, die ik toch niet gebruikte.

• Fire_Bird
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-07 16:14
geef eens wat meer specs. van je systeem, de KT133 chipset heeft hier nogal vaak last van, heb ik zelf ook ervaren...
dan moet je even USBpatch downloaden zoals hierboven al eerder stond gloof ik :)

• yogy
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:28
Heb je nog iets op je usb poorten aangesloten? Zoals een webcam? Die dingen vreten alle bandbreedte weg, en dan kan je muis raar gaan doen. Volgende keer wat meer info please, welk type muis, etc.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de vele replay's, maar de muis heeft altijd goed gewerkt en er is dus niets veranderd aan het systeem. Dus ik denk dat het dan toch aan de kabel of de muis ligt. Ik kan nog eens proberen om de isdn hub los te koppelen, maar hij is nu ook aangesloten op de usb aan sluiting van de pc.
Pagina: 1