adr opleidingen en meer adr opleidingen
Verwijderd
Scart kan iig wel, daar heb je van die adapterstekkertjes voor.
Zal eens eem kiek'n of ik een plaatje kan vinden...
/edit: Hiero
Zal eens eem kiek'n of ik een plaatje kan vinden...
/edit: Hiero
dus SVHS, die kleine ronde, die kan met een simpelstekkertje op mijn scart ingang worden aangesloten?
adr opleidingen en meer adr opleidingen
Verwijderd
Ik heb zo'n unit, maar dan voor andersom, van mn video naar mn TV-kaart. Er zit een schakelaartje op, om ook andersom verkeer mogelijk te maken 
Je hebt dan aan de ene kant scart, en aan de andere kant composite en s-vhs, en 2 tulpjes voor geluid. Check de lokale electronica shop, die hebben dat spul wel.
Je hebt dan aan de ene kant scart, en aan de andere kant composite en s-vhs, en 2 tulpjes voor geluid. Check de lokale electronica shop, die hebben dat spul wel.
Verwijderd
Klopt, kost ongeveer 7,50 pleuro bij de Okaphone. (Maar is op veel plaatsen te verkrijgen)..Op zondag 30 juni 2002 17:44 schreef sjolmers het volgende:
dus SVHS, die kleine ronde, die kan met een simpelstekkertje op mijn scart ingang worden aangesloten?
Sommige PC winkels ook wel.
Ik heb zo'n S-VHS -> Tulp kabel bij mijn videokaart gekregen. Deze werkt gewoon 2 kanten op. Het is alleen een draadje met 2 verschillende uiteinden. Te koop in de meeste electronicazaken. Anders moet je naar een video-speciaalzaak. Die zullen ze vast wel hebben.
Ik heb zo'n S-VHS -> Tulp kabel bij mijn videokaart gekregen. Deze werkt gewoon 2 kanten op. Het is alleen een draadje met 2 verschillende uiteinden. Te koop in de meeste electronicazaken. Anders moet je naar een video-speciaalzaak. Die zullen ze vast wel hebben.
let the past be the past.
[topic=482538/1/100]

Is zeker wel mogelijk dus.

Is zeker wel mogelijk dus.
Ik heb even op de Okaphone site gesnuffeled, en kwam via wat klikken op twee sites met pinouts van de SCART en de sVHS, nu denk it dat het me wel moet lukken!
Oja, voor andere geintresseerden:
svhs pinout
scart pinout
<edit>
die mooie stekkertjes waarvan jullie pics posten zijn trouwens veel mooier
zeker omdat er ook audio bij zit!
</edit>
Oja, voor andere geintresseerden:
svhs pinout
scart pinout
<edit>
die mooie stekkertjes waarvan jullie pics posten zijn trouwens veel mooier