Beeld wazig op LG 795FT+

Pagina: 1
Acties:

• nose
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-04-2018

nose

size matters

Topicstarter
Ik heb mn 795FT+ als tweede monitor op een PCI kaart zitten (een Vanta). Maar nou is mn beeld wazig. Het beeld is eigenlijk gewoon slechter dan op mn 775FT die ernaast staat. Zou dat kunnen komen omdat ie op een Vanta kaart zit? Ik zit te twijfelen om die door een GeForce2MX 200 PCI te vervangen. Denk je dat het beeld dan beter (scherper) wordt?

P R N D

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:43
Geforce2MX200 is ongelooflijk kut, heb ze van Abit en Asus gezien, dat was echt niet om aan te kijken :r NIET DOEN DUS!

Verder vind ik persoonlijk LG schermen nogal tegenvallen. Kan het mishebben, maar als je op school tegen zo'n Flatron 775 aan moet kijken waarbij de bovenkant van het scherm griemelt als een gek, ga je toch denken: of dat beeldscherm is kut, of die Asus V7100Magic is kut, of die monitorkabel die dunner is dan het toetsenborddraadje neemt gewoon teveel storing op.

• nose

nose

size matters

Topicstarter
Op zondag 30 juni 2002 17:32 schreef _JGC_ het volgende:
.... of die monitorkabel die dunner is dan het toetsenborddraadje neemt gewoon teveel storing op.
Die kabels die standaard bij die monitors van LG zitten, die zijn wel 4x zo dik als die van mn toetsenbord hoor :)

P R N D

• _JGC_
Op zondag 30 juni 2002 17:35 schreef nose het volgende:

[..]

Die kabels die standaard bij die monitors van LG zitten, die zijn wel 4x zo dik als die van mn toetsenbord hoor :)
Hmm, dan zijn die toetsenborddraadjes van Samsung toetsenborden gewoon iets dikker dan die van een safeway toetsenbordje ;)

Die kabels van LG monitoren kan je bijna dubbelvouwen zo dun zijn ze. De kabel van mijn oude Panasonic 4G beeldschermpje is zo dik en stug dat je em niet eens in een scherpe hoek van 90 graden kunt krijgen, kan je wel met die dingen van LG :(

• nose

nose

size matters

Topicstarter
Op zondag 30 juni 2002 17:37 schreef _JGC_ het volgende:

[..]

Hmm, dan zijn die toetsenborddraadjes van Samsung toetsenborden gewoon iets dikker dan die van een safeway toetsenbordje ;)

Die kabels van LG monitoren kan je bijna dubbelvouwen zo dun zijn ze. De kabel van mijn oude Panasonic 4G beeldschermpje is zo dik en stug dat je em niet eens in een scherpe hoek van 90 graden kunt krijgen, kan je wel met die dingen van LG :(
Ik denk dat jij dan andere kabels hebt. Deze zijn +/- 1 cm in doorsnede. Nouja, ietsje minder. Denk 7 a 8 mm ofzo.....
Maar ik zal ook es een andere kabel proberen. Tis jammer dat die 795 geen BNC heeft....

P R N D

• _JGC_
Op zondag 30 juni 2002 17:41 schreef nose het volgende:

[..]

Ik denk dat jij dan andere kabels hebt. Deze zijn +/- 1 cm in doorsnede. Nouja, ietsje minder. Denk 7 a 8 mm ofzo.....
Maar ik zal ook es een andere kabel proberen. Tis jammer dat die 795 geen BNC heeft....
Halve centimeter houdt het wel op met die FT775's van school. Behalve op belabberde videokaarten (Asus GF2MX200 32MB), niet werkende ZIP-drives (Asus A7V-E bord met VIA686B) en onnozel personeel (Systeembeheerders die ZIPdrives niet werkend krijgen met de VIA 686B, of iig niet de moeite er voor nemen) besparen ze dus ook nog op de standaardkabel van die beeldschermen :+

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Op zondag 30 juni 2002 17:37 schreef _JGC_ het volgende:

[..]

raar ,mijn kabel is ongeveer 1cm dik en hardstikke stug...

Ik heb een 795ft+ En ik vind ut een relaxt schermpie ...
en gf2mx200 zuigen echt ,ik had er eerst ook een en mijn huidige gf2gts pro is een stuk beter ,dan heb ik het alleen over beeldkwaliteit.

• Mysteryman
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Mysteryman

kan jij wat ik kan...

Nose jij weet net zo goed dat het aan je PCtje ligt..

nee maar zoals ik al tegen je zij ik denk dat het je vanta is...

Everybody happy??? I soon change that here we go...

• Apache
  • Laatst online: 17-08 14:28

Apache

amateur software devver

k'heb hier een lg studioworks 995E+ die kabel die erij zit is schat ik toch zo'n 9mm ook bijna niet te verbuigen.

Beeldkwaliteit is erg goed te noemen, scherp, kleuren zijn goed, en het is gelijk over het hele beeldscherm, k'ben er erg tevreden erover.

If it ain't broken it doesn't have enough features

• nose

nose

size matters

Topicstarter
Op zondag 30 juni 2002 22:57 schreef Mysteryman het volgende:
Nose jij weet net zo goed dat het aan je PCtje ligt..

nee maar zoals ik al tegen je zij ik denk dat het je vanta is...
Ja, maar nou nog een ander PCI kaartje zien te vinden.....

P R N D

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:20

Beaves

Usque ad Finem

Op zondag 30 juni 2002 17:32 schreef _JGC_ het volgende:
Geforce2MX200 is ongelooflijk kut, heb ze van Abit en Asus gezien, dat was echt niet om aan te kijken :r NIET DOEN DUS!

Verder vind ik persoonlijk LG schermen nogal tegenvallen. Kan het mishebben, maar als je op school tegen zo'n Flatron 775 aan moet kijken waarbij de bovenkant van het scherm griemelt als een gek, ga je toch denken: of dat beeldscherm is kut, of die Asus V7100Magic is kut, of die monitorkabel die dunner is dan het toetsenborddraadje neemt gewoon teveel storing op.
775 is dan ook een budget uitvoering, bij mijn 795FT+ zit een erg goede kabel en verder is het een erg goede monitor met erg goede garantie, toen de mijne kapot ging stond er de volgende werkdag een nieuwe op mijn stoep.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Verwijderd

wazig/trillend beeld kan misschien (naast je brakke VGA kaart) ook nog enigszinds veroorzaakt worden door storing die optreed, zoals een 2de monitor die er te flak naast staat of andere eleltro-magnetische aparaten in de buurt..
Pagina: 1