[SATA - MOBO] convertor + mobo vraagje

Pagina: 1
Acties:

• Exyge
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-08 10:01
Ik las net op tweakers dat binnenkot nieuwe moederborden met de kt400 chipset op de markt gaan komen. Ik zit hier met een kappot moederbord dat ik moet laten vervangen door de winkel, zij kunnen alleen het bord niet meer leveren (a7v333 RAID). En ze hebben zelf geen ander geschikt raid moederbord dat leverbaar is. Ik kan nu het geld terug krijgen en ergens anders het moederbord kopen, maar ik ga over een paar dagen een maand op vakantie dus dan heb ik nog weinig aan die pc. Nu is mijn vraag of het verstandig is te wachten op de kt400 chipset? IVM _stabiliteit_ en snelheid. Mijn verdere specs kun je onderaan dit bericht vinden.
Ik heb namelijk gelezen dat de kt400 chipset een grote verbetering zou moeten zijn ten opzichte van de kt333 chipset.
En dan nog een vraagje, odat ik nu dus werk (als de pc het deed) met normale IDE schijven zal ik dus een convertor nodig hebben. Zijn deze al ergens te krijgen? Ik heb gezocht in de pricewatch en gegoogled, maar ik zal wel de verkeerde keywords gebruiken ;) Ben nogal benieuwd wat dat me extra zou gaan kosten.
Laatste vraag, is raid een probleem met Serial ATA, dat is het laatste dat ik me nu af vraag.

Verwijderd

tsja, eerst zal je toch echt de testen met die mobo's af moeten wachten :)
In juli en Augustus zouden de eerste Asus mobo's er moeten zijn, maar of ze dan ook al in NL beschikbaar zijn waag ik te betwijfelen.

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Je stelt allemaal vragen waar nu nog geen zinnig antwoord op mogelijk is. Het is nu nog speculeren en koffiedik kijken.
Ik zou je aanraden om gewoon een maandje af te wachten en te zien of er dan wat meer bekend is.

• Exyge
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-08 10:01
Oke, ik snap dat er nog niet al teveel over te zeggen is, maar dan mijn vraag over de IDE naar SATA convertor? zijn die nu al wel beschikbaar? ik wil de prijzen graag weten in ieder geval

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:29

LopeZ

Too much is never enough

Move OH -> PMG