Een door mij veelgebruikte optie is het zoeken op gebruikersnaam, om de topics te doorlopen waarin ik zelf gepost heb. De sortering op datum sorteert echter op mijn eigen post datum, terwijl ik juist geïnteresseerd ben, in de datum van de laatste post, door wie dan ook. Dan kan ik snel zien welke topics iets nieuws is toegevoegd. Wellicht een idee om deze zoekoptie toe te voegen...
Met mijn GoT-Browser kan dat... Misschien wil ik hem je wel toesturen... (zeer exclusiefOp zondag 30 juni 2002 17:03 schreef dvdhoek het volgende:
Een door mij veelgebruikte optie is het zoeken op gebruikersnaam, om de topics te doorlopen waarin ik zelf gepost heb. De sortering op datum sorteert echter op mijn eigen post datum, terwijl ik juist geïnteresseerd ben, in de datum van de laatste post, door wie dan ook. Dan kan ik snel zien welke topics iets nieuws is toegevoegd. Wellicht een idee om deze zoekoptie toe te voegen...
Als je op de index op je username klikt in het regeltje 'Hoi xxxxxx etc.' worden de topics als het goed is gesorteerd op laatste reactie, in tegenstelling tot wanneer je je username handmatig in de search invoert..
correct me if this is wrong..
*edit*
het ís wrong
Trouwens, binnenkort komt er toch een nieuw forum, en dan zal het wel opgelost/anders zijn..
correct me if this is wrong..
*edit*
het ís wrong
Trouwens, binnenkort komt er toch een nieuw forum, en dan zal het wel opgelost/anders zijn..
#
[topic=496709/1/100]
[topic=445861/1/100]
Helaas in Topix niet meer, maar wellicht in het nieuwe forum idd.
[topic=445861/1/100]
Helaas in Topix niet meer, maar wellicht in het nieuwe forum idd.
Bedankt voor de snelle reacties.... Is er al ergens een pagina waarop alle nieuwe wensen voor het forum worden samengevat, of moet ik echt tig pagina's doorlezen....
Neehoor, je gaat naar deze pagina, stelt het "Maximumaantal berichten per pagina" in op 999, en je hoeft maar een pagina te lezen. Handig heOp zondag 30 juni 2002 17:11 schreef dvdhoek het volgende:
Bedankt voor de snelle reacties.... Is er al ergens een pagina waarop alle nieuwe wensen voor het forum worden samengevat, of moet ik echt tig pagina's doorlezen....
Serieus: Er is nog geen verzamelplek voor de suggesties. Ze We zijn momenteel bezig met het testen van het nieuwe forum, kijken of er bugs inzitten. Pas daarna worden requests behandeld.
Verwijderd
dat is wel handig, maar gebruik dan wel CTRL + FOp zondag 30 juni 2002 17:18 schreef Compubiter het volgende:
[..]
Neehoor, je gaat naar deze pagina, stelt het "Maximumaantal berichten per pagina" in op 999, en je hoeft maar een pagina te lezen. Handig he.
Pagina: 1