Asus A7V:)
If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh
Verwijderd
en natuurlijk de asus A7V !!! hehehe de kt7 raid is wel grappig ( heb ik ook ) maar de a7v kickt ass op gebied van snelheid vooral ata100 controller van promise is lekker ....
en als je raid wilt koop je toch een kaartje ... > 150 piek of zo .... heb je beste van beide werelden
en als je raid wilt koop je toch een kaartje ... > 150 piek of zo .... heb je beste van beide werelden
Verwijderd
zekers de A7V (spreek uit ervaring
)
hij is ook wel goed te oc'en met een paar aanpassingen hoor
hij is ook wel goed te oc'en met een paar aanpassingen hoor
Mooie eensgezindheid hiero 
Hoe zit het tegenwoordig met die Durons??
Ik ga dan denk ik voor een 600, is die eenvoudig, zonder extra koeling / aanpassingen hoger te krijgen, zonder dat ie zijn stabiliteit verliest?
Ik heb namelijk nu een BP6 met dual 550 op 2.2V en dat is uiteraard ook door die udma66 controller zwaar instabiel!
Hoe zit het tegenwoordig met die Durons??
Ik ga dan denk ik voor een 600, is die eenvoudig, zonder extra koeling / aanpassingen hoger te krijgen, zonder dat ie zijn stabiliteit verliest?
Ik heb namelijk nu een BP6 met dual 550 op 2.2V en dat is uiteraard ook door die udma66 controller zwaar instabiel!
KT7 RAID hier en super stabiel (voor zover windows stabiel kan zijn
).
Verwijderd
een msi k7t master
er zit op
kt133 via chip
een ultra 160 scsi van adaptec
fire wire {ieee1394}
audio onbord
kost 879.-
er zit op
kt133 via chip
een ultra 160 scsi van adaptec
fire wire {ieee1394}
audio onbord
kost 879.-
Verwijderd
wat dacht je hiervan
m7vbe bioteq europe
audio onbord
kost 295
dit is een goede kwalitie bordje voor deze prijklassen
zit geen raid op en geen ata100 op
maar dat kan je er op zetten
dan heb je
2xultra 66 controllers en 2xultra100 controllers dan ben je toch nog goed koper uit dan een asus a7v want die kost 459.-
m7vbe bioteq europe
audio onbord
kost 295
dit is een goede kwalitie bordje voor deze prijklassen
zit geen raid op en geen ata100 op
maar dat kan je er op zetten
dan heb je
2xultra 66 controllers en 2xultra100 controllers dan ben je toch nog goed koper uit dan een asus a7v want die kost 459.-
De MSI mist overclockbaarheid, maar is daarom wel DE keus voor stabiliteit. De Asus is ook een topper, maar je kan eens in de verleiding komen je Duron 600 op 900 te zetten....:)
asus a7v rev 1.02 hier met bios 1003 stabiel
I’m not like the OTTERS
MSI K7T Pro 2, das de gewone K7T Pro + overclocken in de BIOS + ATA100
Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs
Zijn er nog bordjes die er binnenkort aankomen, die de moeite waard zijn?? Of nieuwe revisies van "oudere" bordjes??
Waarschijnlijk niet... men is nu druk bezig om eerst DDR-borden te maken en daarna SMP-borden.
Verwijderd
IK heb ze Allebei de Asus a7v en de Abit kt7 raid en als ik zou moeten kiezen koos ik keihard voor de asus a 7v bios flashen naar 1004c + nieuwste promise driver en via drivers downloaden en dan heb je niet alleen het stabielste socket a mobo beschikbaar maar ook de snelste ( op gelijke waardes tov kt7 raid , uiteraard hd performance uitgesloten al kan de promise er ook wat van )
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 11 oktober 2000 21:16 schreef Rembo het volgende:
de asus beter dan de abit?[/quote]Ze zijn geen van beide beter, De asus is stabieler, wat hier dus gevraagd wordt.
een Abit is wel beter voor de overklokkers, maar dat wordt niet gevraagd. Asus is het bordje wat je moet hebben.
de asus beter dan de abit?[/quote]Ze zijn geen van beide beter, De asus is stabieler, wat hier dus gevraagd wordt.
een Abit is wel beter voor de overklokkers, maar dat wordt niet gevraagd. Asus is het bordje wat je moet hebben.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Pagina: 1