.
nog steeds een perfect ding en erg betaalbaar!
Verwijderd
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
kutOp maandag 01 juli 2002 10:37 schreef GolbeZeromus het volgende:
Die filmpjes zijn nep.
Verwijderd
Geen woorden gebruiken die je nog nooit hebt aangeraakt heOp maandag 01 juli 2002 11:15 schreef Demolition-Man het volgende:
[..]
kut
Verwijderd
Waarom zo duur?
Als hij kapot gaat, dan heb ik garantie.
Hij was dus kapot gegaan, ik kreeg dus nieuwe+gratis ombouwbeurt
Spellen gelijk wat soepeler, flink beter!
Had ik ook, mijn PSX kwam bij die mensen aan, toen deed die niks meer, hun naar de winkel, kregen zo een nieuwe mee en ik had weer een nieuwe PSX, omgebouwd en alOp maandag 01 juli 2002 13:30 schreef Geqxon het volgende:
Voor 80 piek om laten bouwen
Waarom zo duur?
Als hij kapot gaat, dan heb ik garantie.
Hij was dus kapot gegaan, ik kreeg dus nieuwe+gratis ombouwbeurt
Spellen gelijk wat soepeler, flink beter!
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
M'n PSX hoefde trouwens niet omgebouwd te worden, was er een van de allereerste reeks...die hadden nog geen regio beveiliging
Ombouwen??
* Liegebeest gaat op zoek naar z'n Dremel
Liege, liege, liegebeest!
.
Verwijderd
Weet ik toch... Zit je een beetje te stangenOp donderdag 04 juli 2002 12:37 schreef AkroBatik het volgende:
Ik bedoel met ombouwen chippen voor gecopieerde spellen. Ik heb alleen mn psx(is door verkocht) gemod. Ps2 durf ik niet aan te raken
Verwijderd
Ik heb geen gecopieerde spellen...dus waarom zou ik. Import was de enige reden dat ik ooit heb overwogen een console om te bouwen...totdat ik me realiseerde dat het eigenlijk onzin is, die [x] maanden wachten kan ik ook wel...er zijn nog meer spellen op de wereldOp donderdag 04 juli 2002 12:37 schreef AkroBatik het volgende:
Ik bedoel met ombouwen chippen voor gecopieerde spellen. Ik heb alleen mn psx(is door verkocht) gemod. Ps2 durf ik niet aan te raken
Verwijderd
zelfs gamecube
en panacube (die is een beetje mis gegaan maar doet het nog wel)
Verwijderd
vertel eens over die gamecubeOp donderdag 04 juli 2002 18:35 schreef tijgertje het volgende:
ik heb alle consolles omgebouwd
zelfs gamecube
en panacube (die is een beetje mis gegaan maar doet het nog wel)
"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko
Ik bedoel, goeie garantie, geen ombouwkosten, en alle spellen werken gewoon goed. En een keer betalen voor je spellen is niet zo erg
Jij ook al?Op donderdag 04 juli 2002 18:42 schreef Jeroen Blom het volgende:
Ik heb mijn NES en PSX omgebouwd. Geen new-generation maar wel retro.
Het ombouwen van een NES is wel erg simpel.
Een pootje van een chip doorknippen en je bent er.
Verwijderd
Als ik hem in de winkel koop, is hij dan al omgebouwd? Voor gekopierde buitenlandse spellen?Op maandag 01 juli 2002 07:30 schreef notgib het volgende:
ik heb een dreamcast, hoef je niks aan te modden, hij 'werkt' zo al.
nog steeds een perfect ding en erg betaalbaar!
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Verwijderd
Op donderdag 04 juli 2002 20:49 schreef GolbeZeromus het volgende:
Dreamcast hoef je niet om te bouwen voor gekopieerde spellen.
knijp ff in mijn arm!
Verwijderd
Wouw, dan koop ik hem wel in de winkel!Op donderdag 04 juli 2002 21:16 schreef Nelis het volgende:
[..]
*Knijpt*
Verwijderd
Zou je niet gewoon kijken of je een Dreamcast kan kopieren dan? Nu ben je nog geld kwijt!Op donderdag 04 juli 2002 21:58 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Wouw, dan koop ik hem wel in de winkel!
Werkt perfect, Tekken4 is echt da bomb, als ie uitkomt in Amerika importeer ik em, want Pal gaat me iets te langzaam.
En spelen zonder eindfilmpies zuigt...
Signature?
* Liegebeest huggles his Dreamcast.
Verwijderd
/me kijkt naar zijn DC en denkt damn wat ben ik blij dat ik em niet heb weg gedaanOp vrijdag 05 juli 2002 08:36 schreef cailin_coilleach het volgende:
Tevens: een Dreamcast hoef je ook niet om te bouwen voor import games. Een Exploder CD-ROM is genoeg
/me huggles his Dreamcast.
/me stop soul calibur erin en gamed er op los
Verwijderd
Wablief?Op vrijdag 05 juli 2002 00:32 schreef MrRudi het volgende:
[..]
Zou je niet gewoon kijken of je een Dreamcast kan kopieren dan? Nu ben je nog geld kwijt!
In de replicator d'r mee!!
* Liegebeest vatte het originele bericht eigenlijk ook niet
*confused*
Ik denk dat dat sarcastisch was bedoeld Geqxon. Zo van: Sodemieters, echt zielig. Je wilt al die spellen maar er geen cent aan uit geven!Op vrijdag 05 juli 2002 12:26 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Wablief?
Ik denk dat dat bedoeld wordt.
Drie maal raden hoe dat gekomen isOp zaterdag 06 juli 2002 12:49 schreef Peter-Paul het volgende:
euhm, als het gratis kan en bijna net zo goed werkt, waarom niet zou ik zeggen, dreamcast is toch failliet
Signature?
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
is het nodig om een psx boot cd op een speciale cdr te branden met een zwarte onderkant of zo?
This space is occupied