Toon posts:

[VB] 3dmark topics te snel gesloten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[topic=538520]

Het wordt inmiddels wel super irritant als zulke topics zo snel gesloten worden.

Tips als:

- Eventueel laatste Beta Drivers installen (nu de 29.80)
- Niveau mipmap-detail op : Beste prestatie Zetten in de driver.
- Een hoog mogelijke FSB in combinatie met de laagste Cas 2 instellingen in BIOS.
- Fast Write aanzetten in Video BIOS
- 3D Mark2001 niet 2 keer achter elkaar draaien maar telkens opnieuw opstarten.
- Alle onnodige processen killen , (en checken of deze niet tijdens het benchen al dan niet weer opstarten.)
- Eventueel overklokken van CPU / Videokaart

staan in de FAQ niet bij.

Als alle van deze gerelateerde topic zo snel gesloten worden kan er ook geen aanvullende tips gegeven worden dacht ik zo.

Zo is het mij in ieder geval wel gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 30 juni 2002 16:38 schreef TheDuke70 het volgende:
[url="http://gathering.tweakers.net/forum/find]http://gathering.tweakers.net/forum/find

Het wordt inmiddels wel super irritant als zulke topics zo snel gesloten worden.

Tips als:

- Een hoog mogelijke FSB in combinatie met de laagste Cas 2 instellingen in BIOS.
- Alle onnodige processen killen , (en checken of deze niet tijdens het benchen al dan niet weer opstarten.)

staan in de FAc niet bij.

Als alle van deze gerelateerde topic zo snel gesloten worden kan er ook geen aanvullende tips gegeven worden dacht ik zo.

ik zou die search link maar ff weghalen :+
Verder komen dit soort topics dermate vaak langs dat je in de search nog andere info kan vinden. Maar de makkelijkste weg is natuurlijk de FAQ, daar staat alles duidelijk in hoor ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

[topic=538520]

even je topictitel wat duidelijker gemaakt.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Die search link van je schiet niet erg op ;)

verder denk dat de al die tips die je geeft vrij gemakkelijk met de search te vinden zullen zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 30 juni 2002 16:41 schreef SH007 het volgende:
Die search link van je schiet niet erg op ;)
hihihi, had ik nog nie gezien, maar tis al aangepast zie ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

nu heb je er nog niks aan :+
code:
1
search=hierwaarjeresultatenvanwilzien

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 30 juni 2002 16:38 schreef TheDuke70 het volgende:
[url="http://gathering.tweakers.net/forum/find]http://gathering.tweakers.net/forum/find

Tips als:

staan in de FAQ niet bij.
Dat lijkt me allemaal vrij logisch dat je dat moet doen, we gaan hier niet alles zitten voorkauwen hoor. En daarnaast zijn er zat topics waar het instaat hoe het moet.

Nee dat is ook de bedoeling omdat er toch telkens hetzelfde antwoord gegeven wordt op die vraag.
Een beetje tweaker kan zelf zijn 3d mark score hoger krijgen, tegenwoordig moet alles via GoT gedaan worden lijkt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 30 juni 2002 16:41 schreef SH007 het volgende:
verder denk dat de al die tips die je geeft vrij gemakkelijk met de search te vinden zullen zijn :)
Je zoekactie naar 'mipmap-detail' leverde geen resultaten op. Resultaten 1 - geen.

Nou niet altijd dus, doe je onderwerp en inhoud vind je er 4 waarvan er 2 zijn waar ik reageert heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 30 juni 2002 17:00 schreef TheDuke70 het volgende:

[..]

Je zoekactie naar 'mipmap-detail' leverde geen resultaten op. Resultaten 1 - geen.

Nou niet altijd dus, doe je onderwerp en inhoud vind je er 4 waarvan er 2 zijn waar ik reageert heb...
zoeken op 'mipmap' op onderwerp en inhoud levert hier anders 95 resultaten op ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 30 juni 2002 17:02 schreef ByMeSDy het volgende:

[..]

zoeken op 'mipmap' op onderwerp en inhoud levert hier anders 95 resultaten op ;).
Waarvan er hoeveel gerelateerd zijn aan een 3DMark score in combinatie met deze instelling ?

Ik bedoel zo kan je alles wel invullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 30 juni 2002 17:06 schreef TheDuke70 het volgende:

[..]

Waarvan er hoeveel gerelateerd zijn aan een 3DMark score in combinatie met deze instelling ?

Ik bedoel zo kan je alles wel invullen.
je komt er vanzelf achter als je ze alle 95 doorgenomen hebt ;).
tot strax :+

EDIT: nu is die link btw een link naar dit topic zelf ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 30 juni 2002 16:56 schreef Sinterklaas het volgende:

[..]

Dat lijkt me allemaal vrij logisch dat je dat moet doen, we gaan hier niet alles zitten voorkauwen hoor. En daarnaast zijn er zat topics waar het instaat hoe het moet.
[..]

Nee dat is ook de bedoeling omdat er toch telkens hetzelfde antwoord gegeven wordt op die vraag.
Een beetje tweaker kan zelf zijn 3d mark score hoger krijgen, tegenwoordig moet alles via GoT gedaan worden lijkt het wel.
Ja dat weet jij dat weet ik , maar deze beste jongen had al het een en ander geprobeerd, zoals topic al aangaf en komt er dan nog niet uit. Daarom opende hij dat topic als je dan nog wat tips kan geven (die niet in FAQ staan) kan nooit geen kwaad dacht ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 30 juni 2002 17:07 schreef ByMeSDy het volgende:

[..]

je komt er vanzelf achter als je ze alle 95 doorgenomen hebt ;).
tot strax :+

EDIT: nu is die link btw een link naar dit topic zelf ..
Ja Goed he ???? hihihihi *D *D *D , soms lukt zelfs de simpelste dingen niet meer hehe , plippen en knakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 30 juni 2002 17:10 schreef TheDuke70 het volgende:

[..]

Ja dat weet jij dat weet ik , maar deze beste jongen had al het een en ander geprobeerd, zoals topic al aangaf en komt er dan nog niet uit. Daarom opende hij dat topic als je dan nog wat tips kan geven (die niet in FAQ staan) kan nooit geen kwaad dacht ik zo.
Ik neem aan dat het om : [topic=538520/1/50] gaat?

Ik weet niet waarom hij 6000 punten zou moeten halen hoor.
Er waren veel off-topic replies en :
en oja, hoe kan ik die AGP aparturesize (ofzo) veranderen?
Ik dacht dat dat ook nog uitmaakte..
Kijk, als je dat vraagt heb je gewoon niets uitgezocht, heel simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 30 juni 2002 17:27 schreef Sinterklaas het volgende:

[..]

Ik neem aan dat het om : [topic=538520/1/50] gaat?

Ik weet niet waarom hij 6000 punten zou moeten halen hoor.
Er waren veel off-topic replies en :
[..]
Nou 4000 of 6000 is nogal een verschil , iets meer dan driver-versies verschillen dacht ik zo. Tja en dat er veel off-topic replies komen das waar, maar of die personen nu allemaal echt goed hebben gelezen ?
Op zondag 30 juni 2002 17:27 schreef Sinterklaas het volgende:

Kijk, als je dat vraagt heb je gewoon niets uitgezocht, heel simpel.
Vind ik nogal wat (het zal je maar gezegd worden), alsof iedereen ineens alle BIOS instellingen uit zijn hoofd moet weten ?.

ps. Daarbij komt ook nog dat bij mij (dus persoonlijk) de AGP texture size (veranderd van 64 Mb naar 128 Mb) nog nooit 1 punt extra heeft gegeven, dus waarom zou ik/hij dat dan doen ? (en misschien moet dat nu net wel, maar ik weet ook niet alles).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 30 juni 2002 17:52 schreef TheDuke70 het volgende:

[..]

Nou 4000 of 6000 is nogal een verschil , iets meer dan driver-versies verschillen dacht ik zo. Tja en dat er veel off-topic replies komen das waar, maar of die personen nu allemaal echt goed hebben gelezen ?
Ik bedoel ermee te zeggen waarom hij 6000 punten zou moeten halen. Volgens mij is dat uit zijn duim gezogen of heeft hij het bij iemand met dezelfde videokaart (en ws. een snellere cpu) gehoord.
Vind ik nogal wat (het zal je maar gezegd worden), alsof iedereen ineens alle BIOS instellingen uit zijn hoofd moet weten ?.

ps. Daarbij komt ook nog dat bij mij (dus persoonlijk) de AGP texture size (veranderd van 64 Mb naar 128 Mb) nog nooit 1 punt extra heeft gegeven, dus waarom zou ik/hij dat dan doen ? (en misschien moet dat nu net wel, maar ik weet ook niet alles).
Als je niet weet wat het is ga je het eerst zelf uitzoeken. Het staat zelfs in de FAQ : http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/45#45
En door het uit te proberen kom je erachter dat het niets uitmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 30 juni 2002 17:54 schreef Sinterklaas het volgende:

[..]

Ik bedoel ermee te zeggen waarom hij 6000 punten zou moeten halen. Volgens mij is dat uit zijn duim gezogen of heeft hij het bij iemand met dezelfde videokaart (en ws. een snellere cpu) gehoord.
[..]
Nou nee hoor, hij heeft waarschijnlijk gewoon gezocht op Madonion met zijn proc en vid. kaart, en dan zijn er inderdaad figuren, die 5/6000 halen.

http://service.madonion.com/servlet/Index?pageid=/orb/projectsearch

Dat hij dat dan niet 123 ook kan halen is natuurlijk een ander verhaal, maar het zet hem blijkbaar wel aan het denken.
Als je niet weet wat het is ga je het eerst zelf uitzoeken. Het staat zelfs in de FAQ : http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/45#45
En door het uit te proberen kom je erachter dat het niets uitmaakt.
En dat was die ook gaandeweg van plan :) denk ik

Thx voor die link naar AGP Texture size (en je reacties bai de wee). Ik heb me nog niet echt afgevraagd (omdat het me tot nu toe nog geen resultaat opleverde en dus nog niet opgezocht) over het hoe en wat van AGP text. size, maar weer wat leesvoer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 30 juni 2002 18:20 schreef TheDuke70 het volgende:

[..]

Nou nee hoor, hij heeft waarschijnlijk gewoon gezocht op Madonion met zijn proc en vid. kaart, en dan zijn er inderdaad figuren, die 5/6000 halen.

http://service.madonion.com/servlet/Index?pageid=/orb/projectsearch

Dat hij dat dan niet 123 ook kan halen is natuurlijk een ander verhaal, maar het zet hem blijkbaar wel aan het denken.
Dat vind ik dus niet terug in zijn topic en sowieso worden er wel erg snel topics geopend als iemand denkt dat zijn/haar score niet goed is.
En dat was die ook gaandeweg van plan :) denk ik
Mjah van de goedheid van users kunnen we helaas niet meer uitgaan, het komt bij mij gewoon over dat de topicstarter niets uitgezocht heeft.
Thx voor die link naar AGP Texture size (en je reacties bai de wee). Ik heb me nog niet echt afgevraagd (omdat het me tot nu toe nog geen resultaat opleverde en dus nog niet opgezocht) over het hoe en wat van AGP text. size, maar weer wat leesvoer :)
Alstublieft :)
Pagina: 1