22 monitor zonder damper wires

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• breaky73
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-04-2025
Ok..ik stel hier dus een zeer serieuze vraag, dus aan de moderater die mijn topic gesloten heeft: Ja, ik heb al op zoekmachines gezocht. Ja, ik heb ook op dit forum gezocht. Ja, ik heb ook de pricewatch bekeken. Ja ik heb ook op de websites van monitor fabrikanten gekeken. Ja, ik weet dus wat voor modellen platte 21/22 monitoren er te koop zijn zonder damper wires in Nederland (niet veel dus).

Ik wil gewoon een antwoord voordat ik 1000 euro of meer uittrek voor een monitor.

Dus voor het geval ik toch nog iets over het hoofd gezien stel dus alsnog de vraag (iets uitgebreidt):

Ik wil een nieuwe platte crt 21/22 monitor kopen, zonder damper wires (dus geen diamondtron/trinitron), maar heb het gevoel dat deze bijna niet verkrijgbaar zijn.
Heeft iemand enige aanbevelingen of weet iemand winkels waar ik deze monitoren kan vinden?

Ik weet dat Hitachi en Viewsonic zulk soort monitoren leveren maar ik weet niet waar ik die hier kan kopen in Nederland voor een redelijke prijs (tot 1200 euro)

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Op deze vraag is eerder antwoord gegeven, ga maar eens zoeken.

En een topic openen die al gesloten is word door de modjes echt niet gewaardeerd.

Verwijderd

Wat heb je gevonden dan?

Zo werkt het natuurlijk niet he

Dit topic is gesloten.