Toon posts:

microsoft trackball optical problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De muis ligt zeer goed in de hand, alleen de trackball blijft af en toe haken, de trackball lijkt af en weerstand te ondervinden van een van de plastic "puntjes" aan de rand van de ring / kom waarin de trackball zit. Is dit de oorzaak denken jullie? Ik heb de muis gisteren gekocht, moet de trackball daarom inwerken of iets dergelijks? Het pakket was gesealed overigens en de trackball is helemaal schoon.

Verwijderd

Heeel oud topic maar heb er te vaak last van :) bijna om de 10 min...

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2006 20:23 ]

• Equalized
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-03-2021
Hebben die 'rolletjes' aan de binnenkant last van weerstand?

Misschien kan je trouwens beter een nieuw topic aanmaken, dat wordt meer gewaardeerd :)

sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot

• ElCondor
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:01

ElCondor

Geluk is Onmisbaar

Verder kan het ook zijn dat er een miniscuul putje in je bal zit.
Dat heb ik een keer gehad. Heel vervelend, vooral in games.
Bal omgeruild en het loopt als een trein.
Verder willen inderdaad de 'rolletjes' of 'lagertjes' in de trackbal, waar de bal uiteindelijk op draait, nog wel een verstoffen. Goed schoonmaken is het advies.

Hay 365 dias en un año y 366 occasiones para festejar (Boliviaans spreekwoord)

Verwijderd

ik heb hier een logitech trackball, en ik heb er ook weleens last van, als ik dan heel hard druk op de bal zelf terwijl ik met mijn andere hand de bal beweeg, heb ik er weer een paar dagen geen last van.

Niet echt hinderlijk, trackballs ftw.

• Equalized
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-03-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 15:57:
ik heb hier een logitech trackball, en ik heb er ook weleens last van, als ik dan heel hard druk op de bal zelf terwijl ik met mijn andere hand de bal beweeg, heb ik er weer een paar dagen geen last van.

Niet echt hinderlijk, trackballs ftw.
Dan lijkt het erop dat die rolletjes misschien niet goed vast zitten, en dat je ze dan terug moet duwen ofzo?

sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot

Pagina: 1