Ik heb een vraagje, is het makkelijk om een image uploader te instaleren op mijn webserver, het is voor persoonlijk gebruik.. maakt het allemaal wat makkelijker. Maar ik heb er niet zo veel kaas van gegeten, alvast bedankt voor u hulp!
Je zou eens kunnen kijken op http://www.hotscripts.com voor kant en klare scripts. Of in de PHP manual als je de moeite nog wel wil nemen om iets zelf te maken.
Verwijderd
als je een beetje verstand van PHP hebt is het niet zo'n groot probleem...heb je dit niet dan wordt het toch vrij lastig,Op zondag 30 juni 2002 15:26 schreef incognito het volgende:
Ik heb een vraagje, is het makkelijk om een image uploader te instaleren op mijn webserver, het is voor persoonlijk gebruik.. maakt het allemaal wat makkelijker. Maar ik heb er niet zo veel kaas van gegeten, alvast bedankt voor u hulp!
tip; zorg dat de image uploader niet publiekelijk toegankelijk is, ze zijn in de regel niet veilig en vormen dus een veiligheids risico.. (T.net hack)
Ok, ga ik zo dan controleren, ...Op zondag 30 juni 2002 15:42 schreef Tw^st3D het volgende:
[..]
als je een beetje verstand van PHP hebt is het niet zo'n groot probleem...heb je dit niet dan wordt het toch vrij lastig,
tip; zorg dat de image uploader niet publiekelijk toegankelijk is, ze zijn in de regel niet veilig en vormen dus een veiligheids risico.. (T.net hack)
Hoi,
deze thread gaat dicht
Dit is wat wij noemen een scriptrequest en die mogen hier niet.
P&W is gericht op het zelf maken van dingen en in het oplossen van problemen die daarbij kunnen ontstaan.
Kijk bijvoorbeeld eens op www.hotscripts.com of in de P&W faq.
Zie voor discussies: [topic=411717/1/25]
deze thread gaat dicht
Dit is wat wij noemen een scriptrequest en die mogen hier niet.
P&W is gericht op het zelf maken van dingen en in het oplossen van problemen die daarbij kunnen ontstaan.
Kijk bijvoorbeeld eens op www.hotscripts.com of in de P&W faq.
Zie voor discussies: [topic=411717/1/25]
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Dit topic is gesloten.
![]()