Ik wil dus een van mijn sites veel meer laten samenhangen, ik heb nu voor de verschillende onderdelen:
-Nieuws
-Members
-Personal Info
-Speeltijden
allemaal een eigen database...Wat niet zo handig is...
Ik wil nu dus alles in een database, en zelfs, in een tabel zetten...zodat ik bijv. dmv een menu'tje snel kan zien wat de laatste acties van de members\andere admin zijn geweest...Deze laat ik dan opslaan onder "acties".
Ik dacht zelf om het ongeveer zo in te delen:
Ook wil ik nog design, dat wordt dus alle kleurtjes van de site enzo, kunnen indelen, daarom bij Type design erbij...en dan ook nog de info of de wars, die komen er ook nog bij...
-Nieuws
-Members
-Personal Info
-Speeltijden
allemaal een eigen database...Wat niet zo handig is...
Ik wil nu dus alles in een database, en zelfs, in een tabel zetten...zodat ik bijv. dmv een menu'tje snel kan zien wat de laatste acties van de members\andere admin zijn geweest...Deze laat ik dan opslaan onder "acties".
Ik dacht zelf om het ongeveer zo in te delen:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| +--+----------+------+------+------+--------+--------+----+ |Id|Type |news_1|news_2|news_3|username|password|ETC.| +--+----------+------+------+------+--------+--------+----+ | |news | | | | X | X | | +--+----------+------+------+------+--------+--------+----+ | |members | X | X | X | | | | +--+----------+------+------+------+--------+--------+----+ | |member | X | X | X | X | X | | +--+----------+------+------+------+--------+--------+----+ | |speeltijd | X | X | X | X | X | | +--+----------+------+------+------+--------+--------+----+ | |design | X | X | X | X | X | | +--+----------+------+------+------+--------+--------+----+ | |acties | X | X | X | X | X | | +--+----------+------+------+------+--------+--------+----+ | |wars | X | X | X | X | X | | +--+----------+------+------+------+--------+--------+----+ |
Ook wil ik nog design, dat wordt dus alle kleurtjes van de site enzo, kunnen indelen, daarom bij Type design erbij...en dan ook nog de info of de wars, die komen er ook nog bij...