Welke is beter? Ik "gebruik" nu KDE 3, maar die is zoooo traag dat ik er niks fatsoenlijks op kan doen. Gnome 2 zou iets beter moeten zijn met snelheid, maar heeft weer minder aps.
Wie gebrukt wat en waarom?
Wie gebrukt wat en waarom?
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.
Verwijderd
Verwijderd
Fluxbox, IceWM, Windowmaker, etc. Net zo makkelijk te installeren als KDE3 en in FreeBSD trek je ze zo uit portsOp zondag 30 juni 2002 15:14 schreef Klaus_1250 het volgende:
Van die light windowsmanagers heb ik wel gehoord, alleen weet nog niet genoeg op ze er zelf op te donderen.
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Verwijderd
Meer heb ik er niet aan toe te voegen. Om nu _nog_ een topic over GNOME en KDE te openen, wordt wel een beetje (te) veel van het goede.Op zondag 30 juni 2002 15:06 schreef janjanjansen het volgende:
Volgens mij is de discussie over Gnome vs KDE al losgebarsten in de draadjes over Gnome en KDE.
[topic=535548]
[topic=367966]
[topic=503275]
Volgens mij zit daar veel info tussen over de performance van KDE vs Gnome. Op een Pentium 233 MMX met 96 MB laptop draait ook Gnome-2.0 niet echt snel.
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq