Headphone EN speakers op Audigy?

Pagina: 1
Acties:

• UTerror
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-05 15:50
Hoi,

Ik ben van plan een Audigy geluidskaart te kopen samen met de MegaWorks 510D speakerset en een Labtec Axis 502 hoofdtelefoon.
Nu is mijn vraag: kunnen deze 2 dingen tegelijk aangesloten zijn op de Audigy? Want de MegaWorks 510D heeft geen hoofdtelefoon output :( En als dit kan, kan je dan gemakkelijk tussen de 2 switchen in Windows? Of zal ik hiervoor moeten een Platinum versie van de Audigy kopen?

Bedankt!

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-02 14:55

dominic

will code for food

In de Audigy kun je een koptelefoon in de Audigydrive aansluiten (Aparte baydrive voorin).

Bovendien hou je dan nog steeds line out 1&2 over.

Download my music on SoundCloud

• UTerror
De Audigy die ik ging kopen was de gewone Audigy Player bulk... Dus als ik het goed begrijp, moet ik de Platinum kopen als ik ze alletwee wil gebruiken?

• Gumbo!
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07 14:15
Op zondag 30 juni 2002 14:59 schreef UTerror het volgende:
De Audigy die ik ging kopen was de gewone Audigy Player bulk... Dus als ik het goed begrijp, moet ik de Platinum kopen als ik ze alletwee wil gebruiken?
Dat begrijp je goed :)

op eens heb je het....... voortaan neem je de auto.

Verwijderd

Natuurlijk kan dat wel.....
Er zijn 2 analoge uitgangen op die audigy... via de creative taskbar kan je schakelen tussen beide.

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:36
Op zondag 30 juni 2002 15:05 schreef mail.eve het volgende:
Natuurlijk kan dat wel.....
Er zijn 2 analoge uitgangen op die audigy... via de creative taskbar kan je schakelen tussen beide.
agreed... heb hier een sblive 1024.. met 2 speaker set's + koptelefoon.. en kan tussen alle 3 schakelen met mijn windows mengpaneeltje :)

https://wren.co/join/Devian

• UTerror
Verdorie... Het prijsverschil tussen de gewone en de Platinum versie is wel GROOT :'(

En hoe zit dat met de Guillemot Maxi Game Theater XP? Zou die dat ook kunnen? Want die is toch wel een stuk goedkoper! :)

• UTerror
OK, vergeet even mijn post over de Game Theater XP :)

Er is hier wel lichtjes tegenspraak :? De een zegt dat het wel kan en de ander niet... Even verduidelijken: Die MegaWorks 510D is dus een 5.1 speakerset, maar hij is ook van Creative, dus kan hij aan de Audigy aangesloten worden met die digitale uitgang? Of niet? :? Als dit wel kan, is er dan nog plaats op de GEWONE BULK versie van de Audigy voor de hoofdtelefoon?

Verwijderd

Op zondag 30 juni 2002 15:14 schreef UTerror het volgende:
OK, vergeet even mijn post over de Game Theater XP :)

Er is hier wel lichtjes tegenspraak :? De een zegt dat het wel kan en de ander niet... Even verduidelijken: Die MegaWorks 510D is dus een 5.1 speakerset, maar hij is ook van Creative, dus kan hij aan de Audigy aangesloten worden met die digitale uitgang? Of niet? :? Als dit wel kan, is er dan nog plaats op de GEWONE BULK versie van de Audigy voor de hoofdtelefoon?
Zoals ik hierboven als schreef:

Je hebt 1 digitale uitgang en 2 analoge uitgangen, deze kun je met de taksbar van creative in en uitschakelen... :Z

• UTerror
Sorry hoor dat ik een beetje doorzaagde maar ik heb geen zin om 80 euro uit te geven om daarna te weten te komen dat ik er dan nog eens 240 mag uitgeven voor een Platinum :) Maar ik zal je advies volgen, dus: Audigy Player bulk, here I come :P

PS: Gewoon uit nieuwsgierigheid, bedoel je met "2 analoge uitgangen" de front en rear speakers uitgangen? Want zo heel veel uitgangen staan er ook niet op die Audigy hé ;)

Verwijderd

Op zondag 30 juni 2002 15:32 schreef UTerror het volgende:
Sorry hoor dat ik een beetje doorzaagde maar ik heb geen zin om 80 euro uit te geven om daarna te weten te komen dat ik er dan nog eens 240 mag uitgeven voor een Platinum :) Maar ik zal je advies volgen, dus: Audigy Player bulk, here I come :P

PS: Gewoon uit nieuwsgierigheid, bedoel je met "2 analoge uitgangen" de front en rear speakers uitgangen? Want zo heel veel uitgangen staan er ook niet op die Audigy hé ;)
Ik zal het je even uitleggen:

van boven naar beneden:

1: Digitale uitgang
2: Lijn ingang
3: Microfoon aansluiting
4: Analoge uitgang voor versterkte speakers of hoofdtelefoon
5: Analoge uitgang 2, voor versterkte speakers of externe versterker voor geluidsuitvoer.
6: SB1394-poort oftewel firewire...

Nou wellicht heb JIJ nog vragen dan hoor ik het wel..

Verwijderd

Je kan toch ook zo'n minijack-splitter kopen en die op je voorspeaker-uitgang zetten. Dan sluit je op de ene je koptelefoon aan, en op de andere je speakers. Sim-pel :)

• breadje
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:34
ja en dan moet jij is een beetje luid praten met die koptelefoon zo aangesloten,
* héé lache man hoor je zelf hijge heuheu*

is dus niet heel handig, bovendien als je dan een keer een goed nummer hoort en je versterker staat al vol open en je zet je software wat harder....BOEM...koptelefoon opgeblazen.

is niet al te handig dus.

Effe terug naar de topic, ik werk zelf ook met mijn speakers op de digitale uitgang, als ik dan mijn koptelefoon wil gebruik zet ik de digitale uitgang uit, makkelijk zat.
Pagina: 1