Toon posts:

Uploaden met WS_FTP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Met een andere provider werkte mijn uploaden met dit programma goed, echter nu niet.

Als ik het programma start, dan blijft het prog bij het connecten de mededeling geven "connecting to 62.58.50.14:28219" om pas na een minuut of 2 te connecten. Ditzelfde gebeurt als ik probeer iets te uploaden. Als dat dan uiteindelijk lukt dan zie ik op mijn plaats bij mijn provider geen homepage staan.

Host type, UserID en Password zijn uiteraard juist. Port 21, moet ook goed zitten. Verder alle aanwijzingen van de provider opgevolgd.

Wat zie ik over het hoofd?

Verwijderd

Kun je wel normaal naar die server connecten?

Trouwens met 62.58.50.14:28219 connect je naar poort 28219 volgens mij ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 30 juni 2002 13:45 schreef Durden het volgende:
Kun je wel normaal naar die server connecten?

Trouwens met 62.58.50.14:28219 connect je naar poort 28219 volgens mij ;)
Hoe bedoel je "normaal".

Hoe dat zit met de poorten weet ik niet, maar iig staat in WS_FTP port 21 ingesteld en dat moet ok zijn.

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Probeer dan eens gewoon 62.58.50.14 zonder die poort erachter

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• LiquidSmoke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08 12:55
simpel: ftp://gebruikersnaam:wachtwoord@adres:poort is het juiste format

jij probeert naar een andere poort te verbinden, moet je ff het gedeelte achter het adres weglaten

Verwijderd

Op zondag 30 juni 2002 13:53 schreef JeeDee het volgende:

[..]

Hoe bedoel je "normaal".

Hoe dat zit met de poorten weet ik niet, maar iig staat in WS_FTP port 21 ingesteld en dat moet ok zijn.
Is het alleen vandaag, of heb je er al een tijd last van? Ik kan er wel naar pingen en tracert werkt ook, maar ik kan ook niet connecten (met FlashFXP). Beetje vreemd. Ik heb ook geen username/password, maar verder dan connecting to 62.58.50.14 zou hij dan wel moeten komen...

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 30 juni 2002 13:53 schreef GGS_VR6 het volgende:
Probeer dan eens gewoon 62.58.50.14 zonder die poort erachter
Dat kan ik toch niet instellen? Je ziet het in een scherm staan, maar in WS_FTP kun je alleen de poort en het host-adres invullen.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 30 juni 2002 13:55 schreef Durden het volgende:

[..]

Is het alleen vandaag, of heb je er al een tijd last van? Ik kan er wel naar pingen en tracert werkt ook, maar ik kan ook niet connecten (met FlashFXP). Beetje vreemd. Ik heb ook geen username/password, maar verder dan connecting to 62.58.50.14 zou hij dan wel moeten komen...
Gister was de eerste keer dat ik het probeerde. Toen werkt e het ook al niet.

Edit: iemand die uit kan leggen hoe ik dan zonder die 28219 moet connecten?

Verwijderd

Topicstarter
Please? Ik heb ook Zonnet (de provider waar ik probeer te uppen al gemailed) al gemailed, echter zij hebben klantenservice volgens mij lang niet op eerste plaats staan, want ik heb niet eens een bevestiging van ontvangst van mijn mail gehad, laat staat een antwoord.
Pagina: 1