Toon posts:

MSI K7T266 Pro2 5.40 bios

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zojuist de nieuwe bios van de MSI website (5.40)

http://www.msi.com.tw/support/bios/bios.php?model=MS-6380E+V1.0

geflashed, maar nu geeft hij bij het booten alleen nog de melding:

CPU Fan isn't running, Shutdown system? (Y/N)

terwijl de fan gewoon keurig zijn rondjes draait...
Het (PS/2) keyboard reageert echter niet... Ik heb nu de CMOS jumper ff geshort en de power er uit, misschien dat dat helpt... (hopelijk...)
Iemand nog andere tips?

XP1800+ / K7T266A / 768 DDR / ASUS v8200Ti500 Deluxe

• Mysteryman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-08 19:29

Mysteryman

kan jij wat ik kan...

mmmm zo te zien ga ik dus niet flashen...
nee sorry maar kan je niet downgraden?

Everybody happy??? I soon change that here we go...

Verwijderd

Topicstarter
neej.... ben er intussen achter dat dit dus een bios was voor een K7T266Pro2-A, en dus niet de K7T266Pro2 :(

downgraden gaat niet, want zoals gezegd gooit hij er tijdens het posten een melding tegenaan die nergens over gaat; (CPU fan draait gewoon) maar je komt dus niet bij het gedeelte waar je een drive kan accessen.
Morgen maar even een andere bios erin laten eprommen :(

Met het toetsenbord valt nix te beginnen, geen respons. En deze plank heeft geen factory default bios jumper helaas. :'(

• Mysteryman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-08 19:29

Mysteryman

kan jij wat ik kan...

bekent probleem gehoord... maar beter dat je het gevonden hebt

suc-6!

Everybody happy??? I soon change that here we go...

• Padje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Goed kijken voor dat je gaat flashen dus :Y)

Maar als je contact opneemt met MSI per mail kom je er achter dat je na een email response tijd van ongeveer een maand een antwoord krijgt van neem contact op met de reseller voor support :Y)

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-08 00:02

scorpionv

This space for rent

Ooit van bootblock gehoord? Kun je met CTRL-HOME opstarten met een floppy met een biosfile erop, die dan automatisch geflashed wordt.

http://www.msi.com.tw/support/bios/note.htm, onder BIOS Recovery Feature. Succes!

Fun while it lasted: World Community Grid!

• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-08 19:25

Meneer aard

Porsche rulez!

twee weken geleden stond ook 5.5 er ook op. Ik meteen geflasht maar later bleek niet goed te zijn ik kreeg ook de melding CPU Fan isn't running, Shutdown system? (Y/N). Heb terug geflasht naar 3.5 (fabrieks instelling) geen probleem mee gehad.

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

• MrDry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-08 16:11

MrDry

Desperados!

Daar heb ik ook al last van bij 5.3.

Heb je zo'n langzaam draaiende fan (bv zalman). Bij mij ligt het vast daar aan. Je kan in je bios CPU Fan Detection uitzetten...ben je van het probleem af.

(sorry niet goed gelezen... :o)

Quod licet lovi, non licet bovi

Verwijderd

Gebruik de live-bios update van MSI. Dan kan je de fout ook niet in gaan met je bios. Dit werkt goed onder Win98 t/m WinXP. En als je het op de oude manier wil doen, kan de live-bios update je ook helpen met het vinden van de goede bios maar dan download je hem gewoon en zet hem onder dos in bios.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 30 juni 2002 23:10 schreef scorpionv het volgende:
Ooit van bootblock gehoord? Kun je met CTRL-HOME opstarten met een floppy met een biosfile erop, die dan automatisch geflashed wordt.

http://www.msi.com.tw/support/bios/note.htm, onder BIOS Recovery Feature. Succes!
ja zeker van gehoord en -tig keer geprobeerd... maar als je keyboard niet reageerd kun je nog zo hard op CTRL-Home rammen als je wilt maar het zal weinig baten...

Maargoed, vandaag laat ik er de laatste goeie bios in flashen en dan zal het wel weer werken...
Pagina: 1