Ik wil ffies mn pc bedanken voor alle blokjes die die heeft afgegrazen, helemaal alleen heeft ie dr 100,000 gegraasd. En dat in ietsje meer als een half jaar.
Nou, gefeli!
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
TNX all, ik denk alleen dat de 200,000 er niet meer inzit. Denk dat het wel eerder afgelopen is met dit project.
wat wordt trouwens daarna het grootste project van DPC??
Dat ligt eraan hoe de clients zijn ingesteld, en wat de mensen willen.
De
kan je namelijk ook gebruiken om OGR te doen. Als de clients goed zijn ingesteld dan gaat hij dat automatisch doen als RC5 is afgelopen. Machines die dus neit meer toegankelijk zijn zullen dan OGR of niks gaan doen. Dus neem ik aan dat OGR het grootst wordt.
Zelf ga ik een project doen tegen kanker en ziekten. Welk project dit wordt weet ik nog niet.
De
Zelf ga ik een project doen tegen kanker en ziekten. Welk project dit wordt weet ik nog niet.
Juist
Verwijderd
Als je denkt dat je je volgende mijlpaal niet gaat halen kun je natuurlijk nu al een ander project gaan helpenOp zondag 30 juni 2002 14:16 schreef BrainDamage het volgende:
OGR lijkt mij helemaal nix wrom weet iknie maar goped. Ik merk het wel.
Kies er maar 1 uit in dit forum zou ik zeggen
T gaat nie alleen om de mijlpalen toch?? Ik denk dat we eerst het een moeten afmaken en dan het volgende pas beginnen. Maar k denk dat het wel iets zinvollers wordt als code's kraken. Maar om nou allemaal E.T.'s op te gaan sporen vindt ik ook nix.
Dat heb ik nou ook. Ik heb voor RC5 seti gedaan, maar omdat dat toch nooit afloopt (of geld moet op zijn), en nog geen enkel resultaat heeft opgeleverd ben ik maar RC5 gaan doen. Dit maak ik ook eerst af, en ga dan een ander nuttiger project doen.Op zondag 30 juni 2002 14:27 schreef BrainDamage het volgende:
T gaat nie alleen om de mijlpalen toch?? Ik denk dat we eerst het een moeten afmaken en dan het volgende pas beginnen. Maar k denk dat het wel iets zinvollers wordt als code's kraken. Maar om nou allemaal E.T.'s op te gaan sporen vindt ik ook nix.
Juist
We kunnen wel alle data opmaken zodat we nix meer te doen hebbenOp zondag 30 juni 2002 15:05 schreef Jeldert het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook. Ik heb voor RC5 seti gedaan, maar omdat dat toch nooit afloopt (of geld moet op zijn), en nog geen enkel resultaat heeft opgeleverd ben ik maar RC5 gaan doen. Dit maak ik ook eerst af, en ga dan een ander nuttiger project doen.
Pagina: 1