Toon posts:

Goedkoop DVD en dolby digital kijken/luisteren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds enige tijd zit ik er aan te denken om een DVD speler aan te schaffen, ik heb er veel over gelezen en rondgekeken in audio zaken. Toch ben ik er voor mezelf nog niet uit wat ik het beste kan kopen, ik weet ook wel dat iedereen hier verschillende ideen over heeft, maar toch kan een advies van de kenners geen kwaad denk ik. Aangezien ik niet echt een audiofiel ben wil ik er niet te veel voor uitgeven. Mijn budget is hooguit 500 Euro. Is een goedkope DVD speler met decoder waar ik vervolgens boxen op aan sluit mischien wat?

• thejoker80
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

Als je geluid wilt hebben zou ik ok naar een versterker uitkijken.

• eNaSnI
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Denon 3in1 (ADV700) is leuk maar die is meteen 1300 €, helaas. http://www.denon.nl/artikel.asp?artid=1121

Wie zoekt, zal vinden http://www.google.com

• bogaards
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
je moet eerst kijken wat je precies wilt en vooral wat je al aan apparatuur in huis hebt.

Wil je perse surround geluid, dan wordt een aparte versterker wel handig, maar dan moet je naast die versterker ook nog een set redelijke boxen hebben.

Wat de dvd-spelers betreft met een ingebouwde decoder: die kun je niet rechtstreeks op een set boxen aansluiten,het enige voordeel is dat je een goedkope dolby prologic versterker kan kopen en hier je dvd-speler op aansluiten. De speler zorgt dan voor het decoden van het geluid en de versterker geeft het door aan de boxen.

Verwijderd

€500 is denk ik een beetje weinig. daar haal je niet eens alles in 1 setjes mee :(

Ik zou denk nog even door sparen tot je wat meer hebt. Wanneer je iets koopt voor dat bedrag zal je er geheid snel spijt van krijgen.

Verwijderd

Je haalt het er wel mee, denk aan :

Kwarwei aanbieding
Liddle/Aldi aanbiedingen
En de B merken bij de allesverkopende winkels

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:58

JvS

Ik heb hem zelf ook

of je koopt een 5.1 setje met ingebouwde decoder voor de PC (zoals een inspire 5700) met een losse DVD speler.

Dat is dan trouwens geen hifi.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1