Toon posts:

Kazaa Lite vraagje..

Pagina: 1
Acties:
  • 151 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
In de normale Kazaa versie bleek dat er door een virus ofzo, je hele harde schijf geshared kon worden met andere internet gebruikers..

Is dit ook zo met Kazaa Lite..of is deze versie veel veiliger in gebruik?

• thejoker80
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

Op zondag 30 juni 2002 12:00 schreef Slowello het volgende:
In de normale Kazaa versie bleek dat er door een virus ofzo, je hele harde schijf geshared kon worden met andere internet gebruikers..
Dit wst ik niet maar het is wel zo dat er bij de normale kazaa spyware zat en bij kazaalite niet.

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025

Dat was een bug. KaZaa gebruikt het http protocol en als je dan iemands ip bezocht onder een "bepaalde" poort kon je alles van zijn schijf downloaden.

In nieuwe versie's is dit er al uit gehaald :)

• E-Rick
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-08 23:21

E-Rick

I love it :7

Met kazaa lite kan je dat virus ook krijgen, dat zit in een bestand dat iets met full-downloader.exe of full-installer.exe heet en ongeveer 200-700 kb groot is. De nieuwste kazaa-lite filtert dat er overigens wel uit.

Choose life

Verwijderd

Topicstarter
Thnx guys...nu zal ik Lite ff downloaden :)

• vandenhende
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-08 01:23
Ik wil ook kazaalite downloaden maar de downloads doen het niet op kazaalite.nl
Heeft iemand die misschien op een stukje webspace staan dat ik die kan downloaden??
Alvast bedankt!

(sorry voor het omhoogschoppen van zo een oud topic, maar de overweging was of een nieuw topic of maar op deze manier.....)
:Y)

• topper
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-01-2023
vandenhende schreef op 23 november 2002 @ 14:08:
Ik wil ook kazaalite downloaden maar de downloads doen het niet op kazaalite.nl
Heeft iemand die misschien op een stukje webspace staan dat ik die kan downloaden??
Alvast bedankt!

(sorry voor het omhoogschoppen van zo een oud topic, maar de overweging was of een nieuw topic of maar op deze manier.....)
:Y)
Ik kan 'm naar je mailen, maar je hebt geen emailadres in je profile gezet.........

specs

• vandenhende
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-08 01:23
Kan iemand die ff online gooien?

[ Voor 126% gewijzigd door vandenhende op 23-11-2002 15:39 ]

• Scorpion1984
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-08 19:51
http://www.kazaalite.tk een hele hoop links naar websites van kazaalite, der doet er vast wel 1tje van.

• digilb
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:16
Nog maar een keer dit oude topic omhoogschoppen: ik gebruik KaZaA Lite v2 (Versie 2.0.0 - Nederlands) en hij vraagt steeds als ik opstart of ik wil updaten naar versie KMD 2.0.2. Ik heb ooit gelezen dat je dan altijd 'Nee' moet antwoorden omdat er anders wordt geupdate naar een versie die wel spyware & andere ongein bevat.

Mijn vraag is nu of ik er voor kan zorgen dat of die vraag niet meer gesteld wordt, of dat er automatisch 'nee' op wordt geantwoord. Moet ik iets veranderen aan de snelkoppeling ofzo?

[ Voor 8% gewijzigd door digilb op 08-12-2002 09:35 ]

Verwijderd

digilb schreef op 08 December 2002 @ 09:34:
Nog maar een keer dit oude topic omhoogschoppen: ik gebruik KaZaA Lite v2 (Versie 2.0.0 - Nederlands) en hij vraagt steeds als ik opstart of ik wil updaten naar versie KMD 2.0.2. Ik heb ooit gelezen dat je dan altijd 'Nee' moet antwoorden omdat er anders wordt geupdate naar een versie die wel spyware & andere ongein bevat.

Mijn vraag is nu of ik er voor kan zorgen dat of die vraag niet meer gesteld wordt, of dat er automatisch 'nee' op wordt geantwoord. Moet ik iets veranderen aan de snelkoppeling ofzo?
probleem is dat een supernode bij jou in de buurt die message automatisch verstuurt, ik had op een site gelezen dat ze wel van plan zijn die message eruit te halen in een nieuwe kl versie.

• Xtremer
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-02 19:39
Je moet het gewoon downloaden vanaf :

http://www.kazaalite.nl

Uit deze versie is alles uitgehaald spyware enzo. En geen reclame of dergelijken

• mitalp
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:59
Ook in Kazaalite blijft die vraag terug komen. Zolang dat er niet is uitgehaald blijft het een kwestie van "nee" drukken.

[ Voor 7% gewijzigd door mitalp op 08-12-2002 11:48 . Reden: foutje ]

• Ruidasilva
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Ruidasilva

Funky & Creative

Er zit nog steeds Spyware in.....

Music is no longer an expression of the soul or the work of an artist; it's a 'product' that is manufactured, packaged, catalogued, distributed, managed, regulated, and above all sold!

• jfeelders
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-09 06:58

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

digilb schreef op 08 december 2002 @ 09:34:

Waarom update je niet naar KaZaA Lite 2.0.2? Die is ook wat veiliger. Met 2.0.0 gingen er opeens allerlei poorten open waar ie ging zitten luisteren. In 2.0.2 is dat niet meer. Check je netstat /a of ActivePorts maar eens...

• Shagura
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:11
Kazaa Lite connect bij mij ook al 3 dagen niet, hebben hier meer mensen last van? Hij blijft gewoon eeuwig op connecting staan...

• def35
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-06 04:52

def35

Een helpende Hand !

Shagura. misschien moet je eens kijken bij Verbinding misschien heb je wel [proxy settings] aan Gevinkt he .als dat zo is dan kunje die beter Afvinke hoor .want dat heb je niet echt nodig . en mocht het daar niet aan ligen . dan is de vraag hoelang geberuik je al Kazaalite ,het kan zijn dat je een andere gebruikers naam moet hebbe he .dus ik zou zegge zoek dat maar eens ff uit he ;) :

De Groetjes Van c.s

Verwijderd

www.k-lite.tk deze site rulezzzz :)

Verwijderd

Kazaa lite is nog steeds erg buggy bij mij :(

Verwijderd

hey weet iemand een alternatief... kazaaliste.tk is down...

please ;) ;)

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Verwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 17:06:

please ;) ;)
Genoeg alternatieven

Maar niet echt nuttig om zo'n topic met zo'n reply te kicken. Je kon zelf ook ff zoeken :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• vehpol
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-08 21:08

vehpol

Go Go Gadget!

Verwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 17:06:

please ;) ;)
Dat komt omdat Shareman, de eigenaar van Kazaa, KazaaLite verboden heeft en gedreigt heeft met allerlei rechtzaken. Echter gaat de ontwikkeling wel door, Google is hierbij je beste vriend. (of een andere zoekmachine), genoeg plekken over hoor ;)

Ceci n'est pas une signature!

Pagina: 1