Toon posts:

gp4 ultieme setup?

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil mijn inmiddels 3 jaar oude pc tje weer upgraden om zo net als gp3 ook gp4 op volvermogen te kunnen spelen.

Ik wil mijn kast behouden das een fujitsu & en siemens geval die 3 jaar geleden bij de albertheijn gekocht is :P

ik wil gp4 op vol vermogen draaien dus met mooiste grapichs enzo.

Ik wil mijn setje niet! gaan tweaken.

zou een p4 2 gigh genoeg zijn of moet ik toch gaan grijpen naar een 2,4 gigh?

En welke videokaart vind het spel het lekkerst?

En welke betaalbare mobo is geschikt om voor gp4 de ideale configuratie te draaien?

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-01 19:34
bij een maast van mij draait het overweldigend goed met de volgende specs:
AMD XP 2000+
512ddr ram
gf4 mx 440
asus a7v333

Alles op full en het ziet er echt asociaal mooi uit, alleen heeft hij heat haze uitstaan omdat hij dat er bout uit vind zien, ziet er idd een beetje overdone uit....
Maar dit is een heel betaalbare setup, en die 2.4 ghz is dus overdreven aangezien de AMD XP 2000+ geclocked is op 1670MHz ;)(als ik het goed heb).

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Op zondag 30 juni 2002 11:24 schreef Schuey het volgende:
bij een maast van mij draait het overweldigend goed met de volgende specs:
AMD XP 2000+
512ddr ram
gf4 mx 440
asus a7v333

Alles op full en het ziet er echt asociaal mooi uit, alleen heeft hij heat haze uitstaan omdat hij dat er bout uit vind zien, ziet er idd een beetje overdone uit....
Maar dit is een heel betaalbare setup, en die 2.4 ghz is dus overdreven aangezien de AMD XP 2000+ geclocked is op 1538 mhz (als ik het goed heb).
[flame]
AMD XP 2000+ loopt op 1670MHz
De 1800+ loopt op 1530MHz
[/flame]

Maar als je niet gaat tweaken kun je denk beter een AMD nemen. Die zijn ook niet zo duur. En een AMD is altijd nog sneller op een gelijke kloksnelheid

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Verwijderd

Topicstarter
Dus dit is de beste setup een 1,6 gigh ?

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:32
Er is al een topic over, post het daar maar als bovenstaande niet voldoende is. [topic=523170/1/250]

There is no magic.

Dit topic is gesloten.