Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS
Is het niet zo dat je daarvoor gewaarschuwd was ?, als je surft via de eol proxies dan suckt de snelheid (geknepen op max. 30kbyte/sec).
Eerlijkheidshalve moet je er wel bijvertellen dat als je inbelt via BySky (met een full abbo) je wel downloads haalt van 150 a 200kByte/sec
Eerlijkheidshalve moet je er wel bijvertellen dat als je inbelt via BySky (met een full abbo) je wel downloads haalt van 150 a 200kByte/sec
Like this yall...
Ik was gewaarschuwd voor snelheden die niet boven de 35 KB uitkwamen..niet voor snelheden < 5 KB
Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS
<5 KB/s is browsing speed
=<30 KB/s is file downloading speed
Kreeg net een email van die lijers in Luxemburg... ze gaan de boel duurder maken per 1 november a.s. omdat er een nieuwe service wordt gelanceert! Maar ze zeggen er dus niet bij wat die nieuwe service is
* Crusader gaat z'n abonnement opzeggen en lekker naar BySky, dan maar telefoonkosten, maar wel een mooie downloadsnelheid
=<30 KB/s is file downloading speed
Kreeg net een email van die lijers in Luxemburg... ze gaan de boel duurder maken per 1 november a.s. omdat er een nieuwe service wordt gelanceert! Maar ze zeggen er dus niet bij wat die nieuwe service is
* Crusader gaat z'n abonnement opzeggen en lekker naar BySky, dan maar telefoonkosten, maar wel een mooie downloadsnelheid
If it ain't broken, play with it till it breaks.
whaat ? de prijs/kwaliteit verhouding is al benedenmaats genoeg lijkt mij ! 
Ennu ik haal dus echt geen 30 KB/s met DOWNLOADEN hoor
Ennu ik haal dus echt geen 30 KB/s met DOWNLOADEN hoor
Nou okee, ik haal ook niet altijd die snelheid, maar toch in 75% van de gevallen wel. In de overige 25% is het 15 Kbyte/s of zelfs lager.
Maar goed, de kwaliteit is zeker weten benedenmaats. Ik heb heel vaak met de helpdesk gesproken en uiteindelijk zelfs het probleem geëscaleerd. Nou nou, na vier weken kreeg ik een mailtje terug uit Luxemburg met de mededeling die ik al eerder had gehoord: "we are no speed provider but a content provider".
Ken je hun slogan nog: "Join the broadband revolution!"?
Jaja, vet breedband. Nou, ik gaat er weg!
Maar goed, de kwaliteit is zeker weten benedenmaats. Ik heb heel vaak met de helpdesk gesproken en uiteindelijk zelfs het probleem geëscaleerd. Nou nou, na vier weken kreeg ik een mailtje terug uit Luxemburg met de mededeling die ik al eerder had gehoord: "we are no speed provider but a content provider".
Ken je hun slogan nog: "Join the broadband revolution!"?
Jaja, vet breedband. Nou, ik gaat er weg!
If it ain't broken, play with it till it breaks.
maar dat downloaden met 30 KB/s haal je dat met Internet explorer of met een download accelerator
* Robert gokt het laatste
* Robert gokt het laatste
Pagina: 1