topic 538228

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eth0
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 22:14
[topic=538228/1/25]

Wat is hier verkeerd aan dit is GEEN opsom topic maar een POLL en genoeg mensen vinden dit erg interesant duss waar om een slotje???? En het is wel tech post want veel mensen vertellen ook er nog technische info bij.

Enne dat geneuzel over HK daaar kan ik niet in dus pech :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op zondag 30 juni 2002 10:11 schreef eth0 het volgende:
je zegt het zelf al...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Polls en dat soort onzin over 1e computer enzo horen niet in OH maar in de HK...

Je moet dus in de HK zijn om dat soort topics te maken, enne dat geneuzel over de HK dat je daaar niet in kan om ze te openen. Dan heb je dus pech :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Op zondag 30 juni 2002 10:11 schreef eth0 het volgende:
Helaas, dit is geen topic voor andere locaties, en feitelijk is het dus jouw probleem dat je de HK niet in kan.

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eth0
Als je het complete draadje leest zie je dat het er mensen met mij eens zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eth0
btw ik zie net dat er weer 30 votes zijn bij gekomen er zijn dus wel mensen die dit erg interesant vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Op zondag 30 juni 2002 10:22 schreef eth0 het volgende:
Als je het complete draadje leest zie je dat het er mensen met mij eens zijn
Mjah, maar daar draait het uiteindelijk niet om. De huiskamer is een extraatje waar je dit soort dingen kunt doen, maar het recht op dat extraatje moet je eerst 'verdienen', door te laten blijken dat je een 'waardevolle' toevoeging aan de communitie bent :)
btw ik zie net dat er weer 30 votes zijn bij gekomen er zijn dus wel mensen die dit erg interesant vinden
Jah, maar op een forum met dit soort bezoekersaantallen is het meestal niet zo lastig om medestanders te vinden :P

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Wop
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-10 18:17
Ik vin het eigenlijk een beetje jammer dat er tegenwoordig zo moeilijk gedaan wordt over dat soort topics. Beetje erg jammer.

Gooi deze dan ook maar gelijk weer dicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:52

LopeZ

Too much is never enough

Je kan wel zeggen dat je poll topic geen opsoms topic is maar dat is dus niet zo. Kijk maar eens rond, zie je toch allemaal mensen die hun 1ste systeem gaan opnoemen en dat soort nutteloze posten heeft niemand wat aan. Daarom hoort het in HK thuis en niet in OH, kan je niet in HK, jammer dan moet je nog even wachten. 30 stemmen krijgen op een forum met 50.000 mensen is niet zo moeilijk trouwens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op zondag 30 juni 2002 11:04 schreef LopeZ het volgende:
Je kan wel zeggen dat je poll topic geen opsoms topic is maar dat is dus niet zo. Kijk maar eens rond, zie je toch allemaal mensen die hun 1ste systeem gaan opnoemen en dat soort nutteloze posten heeft niemand wat aan. Daarom hoort het in HK thuis en niet in OH, kan je niet in HK, jammer dan moet je nog even wachten. 30 stemmen krijgen op een forum met 50.000 mensen is niet zo moeilijk trouwens...
Indd dit is ook mijn mening zo ongeveer.
Nogmaals, aan opsom/poll-topic heeft dus niemand wat aan en in de OH-FAQ staat duidelijk; Verder gaan alle opsomtopics op slot. Niemand heeft iets aan dergelijke topics namelijk, ze worden vaak gebruikt om techposts te scoren.
Niemand heeft ook iets aan dit topic, misschien even zeggen wat voor een PC diegene heeft (mjah, weer een techpost d'r bij :X) maar andermans problemen worden ermee niet verholpen.

Slotje is niet minder als terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 30 juni 2002 10:28 schreef Mr.Wop het volgende:
Ik vin het eigenlijk een beetje jammer dat er tegenwoordig zo moeilijk gedaan wordt over dat soort topics. Beetje erg jammer.

Gooi deze dan ook maar gelijk weer dicht.
TECH = TECH
OPSOM / andere onzinnige dingen = HK

Ik ben dat gezeur meer dan zat, OH is een techforum, de HK is bedoeld als ontspanning voor de techposters. Dat dat nu niet helemaal zo is (in de HK zitten vooral 100% HKers) daar kan ik wel mee leven, zo interessant is het nu ook weer niet daar :P, maar als je al die spamtopics ook al in de techfora krijgt gaat het niveau in de techfora dermate omlaag dat GoT niet meer het beste computerforum zal zijn en dat beginnersweb.nl ons zal inhalen..., bij wijze van spreken dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, dit hort toch echt overduidelijk in de HK.

Dat jij daar niet in kan is jouw probleem. Het is in ieder geval geen reden om dan maar het topic te openen op een locatie waar deze helemaal niet hoort!

Deze topic is dan dus eerlijk gezegd ook helemaal niet nodig. Zodra je erin kan kun je naar hartelust dergelijke topics openen. Tot dan is het pech hebben.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.