Bally Jerry pranged his kite right in the how's your father. Hairy Blighter dicky-birdied, feathered back on his sammy, took a waspy, flipped over on his Betty Harper's and caught his can in the bertie!
Lezen * Rennie , lezen...

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Bally Jerry pranged his kite right in the how's your father. Hairy Blighter dicky-birdied, feathered back on his sammy, took a waspy, flipped over on his Betty Harper's and caught his can in the bertie!
Waarom zet je dit topic daar dan niet neer
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Klopt, die doet het idd nietOp zondag 30 juni 2002 09:54 schreef Fryotech-XP het volgende:
Daar staat precies hetzelfde topic...![]()
<< Hee deze werkt hier niet
Maar is 1 topic niet genoeg? Dit draadje lijkt mij persoonlijk eigenlijk beter in de HK passen, mede omdat daar je doelpubliek zit. Afgezien van het feit dat crossposten meestal niet zo gewaardeerd wordt.
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Is this more to your liking?Op zondag 30 juni 2002 09:57 schreef PiNDa.CoM het volgende:
dit vinnik de echte bikk0ls, niet als je een nachtje niet slaapt

Dat is nog het ergsteFryotech-XP: aangezien dit toch wel vrij serieus bedoeld is...
Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment
Verwijderd
Het lijkt wel alsof je het idee hebt dat de HK van jou of jullie is, maar wat zorgt ervoor dat jij dat denkt? Huiskamer access is iets wat verdiend moet worden doordat je anderen helpt in hun topics.
Maar ik vind het ronduit triest dat je, nu je eenmaal in de HK kunt, niet meer in tech-fora komt. Dus even een paar vraagjes aan jou, en iedereen die meeleest en zich aangesproken voelt:
Waarom kom je überhaupt nog op GoT?
Ga je je postgedrag nog veranderen, of was je dat niet van plan?
Nou, nou...Waarom kom je überhaupt nog op GoT?

Ik ken buiten GoT geen enkel ander forum met hetzelfde publiek dat zo goed beheerd wordt als GoT. Daarom blijf ik hier terugkomen. Waarvan akte. Ik heb mij destijds aangemeld bij GoT omdat ik voor het eerst van m'n eigen zuurverdiende centen een nieuwe PC wilde gaan bouwen. Ik heb daarvoor toen zeer veel info gehaald uit de search op de diverse techfora. Toen ik mijn HK-access "in de wacht sleepte", ben ik echter totaal vastgeroest in de chatfora.
Ik probeer het wel, maar sinds mijn nieuwe PC in elkaar zit ben ik opgehouden met het bestuderen van whitepapers en het continu klooien met hard- en software. En zoals U weet, stilstand is achteruitgang. De toepasbare kennis die ik in PMG, VB en OH zou kunnen gebruiken om anderen te helpen is helaas al een half jaar oud en dus gedateerd. Vragen die betrekking zouden kunnen hebben op hardware uit mijn "periode" kunnen vrijwel altijd veel makkelijker beantwoord worden d.m.v. de search, iets dat trouwens vrijwel altijd in de eerste vijf replies duidelijk wordt gemaakt, en deze topics worden dan ook vaak bekroond met een slot.Ga je je postgedrag nog veranderen, of was je dat niet van plan?
Slotje please...

Dit rijtje sinds 09-05-02: LA, SM, SM, SM, LA, SP, W&G, SA is toch wel uitermate triest. Waarbij de enige tech-bijdragen (W&G, SP en SA) eigenlijk volkomen zinloos zijn (niet om Fryotech-XP in diskrediet te brengen: ik bedoel een groep, geen persoon)
Het is gewoon een probleem: HK vraagt erg veel bronnen (modders, opslag, bandbreedte, LA topics) die wellicht zinvoller besteed kunnen worden. Een HK is prima, maar het doel hiervan is altijd het 'ontspannen' van tech-posters geweest, waardoor de bronnen in ieder geval nuttig worden besteed.
Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment
Verwijderd
De techratio om HK-access te behouden is juist opzettelijk afgeschaft. Anders krijg je situaties waarbij mensen onzin/niks toevoegende replies gaan posten om HK-access te houden.Op zondag 30 juni 2002 11:29 schreef mbravenboer het volgende:
Is het niet mogelijk om voor HK-access een bepaald aantal posts in bijvoorbeeld de laatste 2 of 3 maanden te vereisen?
Als je een ratio in zou voeren zou het onnuttige omslaan naar het ongewenste. Meer posts in techfora, maar van een mindere kwaliteit.Dit rijtje sinds 09-05-02: LA, SM, SM, SM, LA, SP, W&G, SA is toch wel uitermate triest. Waarbij de enige tech-bijdragen (W&G, SP en SA) eigenlijk volkomen zinloos zijn (niet om Fryotech-XP in diskrediet te brengen: ik bedoel een groep, geen persoon)
Het doel van de HK is ook om de techfora serieus te houden en om de wat minder serieuze dingen te kanaliseren. Als je die ratio in gaat voeren gaat dit niet lukken. Zolang mensen in de HK geen overlast veroorzaken en de HK-replies uit de techfora blijven, zie ik eigenlijk geen problemenHet is gewoon een probleem: HK vraagt erg veel bronnen (modders, opslag, bandbreedte, LA topics) die wellicht zinvoller besteed kunnen worden. Een HK is prima, maar het doel hiervan is altijd het 'ontspannen' van tech-posters geweest, waardoor de bronnen in ieder geval nuttig worden besteed.
weet niet wat je bedoelt, maar dit lijkt me een vrij onzinnig topic... bikkelen is gewoon voor de fun, om daar een commissie voor in te stellen
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Dit topic is gesloten.