Wie wil mijn XP'tje unlocken??

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

• Marsman83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 12:04
Te titel zegt het al. Wie zou m willen unlocken? Het liefst iemand uit limburg, dan ken ik gewoon ef langskomen enzo. Uiteraard ben ik bereid ervoor te betalen ;)

• Brazza
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-08 00:48

Brazza

Byte me!

Kijk dit lijkt me ook wel wat. Woon in Groningen en heb het gevoel dat hier een ABUS slot op komt..

Maar wie geld en tijd over heeft ik hoor het graag..

• Marsman83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 12:04
Ja.. dan moet gewoon iedereen die zijn xp'tje wil laten unlocken het ef hiero vragen :) En uiteraard iedereen die zo aardig zijn om die te unlocken ook ef daarop hier replyen :)

Mijn athlon had ik zo geunlocked, 4 potlood streepjes :P
Maar nu is het wel wat anders :( Ben bang dat ik dadelijk mn cpu verkloot dus vandaar. Niet dat ik er te lui voor ben of twee linker handen heb. Het leek mij gewoon beter als ik dit door iemand liet doen die er wat meer ervaring mee heeft.

Verwijderd

er is een tweaker die regelmatig xp's unlockt, zal effe kijken of ik zijn naam kan vinden.

edit gevonden
vraag het aan Rick2001, hij heeft het vaker voor andere tweakers gedaan.

hier staat iets over het unlocken met potlood, beetje moeilijk lijkt me http://forums.overclockers.ws/vb/showthread.php?s=78cf57e40520ab46bc3f45d802fce5fa&threadid=59101
zie ook topic
[topic=383235/1/25]

Verwijderd

Dit mag je niet vragen, toch ? :+

Verwijderd

Op zondag 30 juni 2002 09:26 schreef FlapFlip het volgende:
Dit mag je niet vragen, toch ? :+
why not? dit is niet illegaal hoor. Overklokken is geheel legaal en unlocken dus ook. En op de GOT mag het helemaal, sterker nog het hoort hier zelfs=> Die-Hard Overclocking & Cooling waarom zou dit forum er anders zijn?

[me=51220]Welkom op de GOT FlapFlip, lees de Faq effe[/me]

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op zondag 30 juni 2002 09:27 schreef kaasie het volgende:

[..]

why not? dit is niet illegaal hoor. Overklokken is geheel legaal en unlocken dus ook. En op de GOT mag het helemaal, sterker nog het hoort hier zelfs=> Die-Hard Overclocking & Cooling waarom zou dit forum er anders zijn?

[me=26242]Welkom op de GOT FlapFlip, lees de Faq effe[/me]
Zeg het dan op een normale manier ofzo....en ik kan me zeker wel herinneren dat dit soort topics dichtgingen in het verleden....en dan gaat het niet om de illegaliteit van het unlocken/overclocken maar meer om het "personeel gezocht" zoals dat hier gebeurt ;)

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-08 20:18
Ik doe 'm wel op slot, dit soort zaken regel je maar op een andere manier, straks staat het hier propvol topics met verzoekjes of iemand dit of dat voor hem/haar wil doen.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.